|
|
|
|
|
|
זמינות של מדור פניות נהגים מטה ארצי ירושלים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר תשלום קנס עוכב חידוש הרישיון. (לא נשלחה הודעה בדבר העכוב...)
בבירור העכוב עולה כי נפלה טעות (במטה הארצי בירושלים) בהקלדת תאריך תשלום הקנס וכתוצאה מכך עוכב חידוש הרישיון.
נסיונות להשיג את מדור פניות נהגים בטלפון מזה שבועיים לא עלו יפה....
יש רק מספר טלפון אחד למדור והוא תפוס כל שעות היממה ... למרות ששעות הקבלה הם מ 8 עד 12
|
עלבון |
סוג הנזק : |
יותר קווי טלפון ולתת שירות סביר לאזרח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|