פרטי התלונה

תלונות BestBuy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב -24/07/2007 רכשתי דרך "וואלה שופס" מזגן שהספק הוא "בסט ביי" שזמן ההספקה הוא עד 7 ימי עסקים! ב- 25/07/2007 חוייב כרטיס האשראי שלי וב2/08/2007 יום חמישי הייתי אמור לקבל את המזגן.לאחר שלא קיבלתי את המזגן ולא ייצרו קשר טלפוני התקשרתי בתאריך 5/08/2007 ל"בסט ביי" לבדוק מה קורה לאחר שעה של נסיונות להשיג אותם הצלחתי לדבר אם נציגת שירות בשם אירנה ששאלתי מה קורה אם המזגן נאמר לי על ידה שיש "בעיה אם ההספקה בתדיראן" ששאלתי מה הבעיה התשובה הייתה "לא יודעת" ששאלתי מתי אני יקבל את המזגן התשובה הייתה "לא יודעת" שאמרתי לה שזאת לא תשובה ואני רוצה לדעת מה קורה התשובה הייתה "לא יודעת..." ביקשתי לדבר אם המנהל שלה התשובה הייתה "הוא בישיבה" ששאלתי למה לא הודיעו לי שיש בעיה היא אמרה שהיא "לא יודעת..." .הבנתי שהיא לא תספק לי תשובה ופניתי "לוואלה שופס" לאחר שיחה אם נציגת שירות נאמר לי שהיחס והתשובות שקיבלתי מ"בסט ביי" לא מקובלות אליהם והיא תטפל בזה ותחזיר לי תשובה עוד באותו יום.באותו יום לא קיבלתי תשובה למחרת שדיברתי שוב אם "וואלה שופס" התשובה הייתה נבדוק אם הספק... בקיצור לאף אחד אין תשובה אני תקוע אם תעלה חפורה בסלון שלי (ההכנה למזגן שהזמנתי כי חשבתי שיספקו לי את המזגן בזמן)את "בסט ביי" כמעט בלתי אפשרי להשיג בטלפון ואני תקוע וסובל בעיקר מחום...
בתודה:דודו
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקת המזגן במיידי ואם לא פיצוי פתרון נדרש :

BestBuy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה