פרטי התלונה

תלונות BestBuy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה מוצר, התעלמות של לקוח נושא התלונה:
מאזו אדוארד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.09.08 קניתי דרך אתר וואלה! שופס שואב אבק דייסון DC-14 Allergy. הספק (בסט ביי) מתחייב לספקאת המוצר יהיה מוכן לאיסוף עצמי מחנות בגן-שמואל בתוך 14 ימי עסקים (ימי עסקים - לא כולל ימי שישי, שבת וחגים). וכבר עברו אפילו יותר מ14 ימים, כל הסכום ירד מכרטיס שלי אבל עדיין לא קיבלתי כלום. מ15.10.08 אני הרבה פעמים ללא שום הצלחה ניסיתי ליצור קשר עם חברה בסט ביי. אבל לטלפונים הם לא עונים, רק מנתבים שיחות לתא כולי. השארתי להם עשרות הודעות. שלחתי מכתב בדואר אלקטרוני – שום תגובה. פניתי כמה פעמים גם לוואלה! שופס. גם הם לא עשו דבר כדי לעזור לי. כל יום הם מבטיחים להתקשר אלי מחר – ולא מתקשרים. ההבדל היחיד בן וואלה לבסט ביי -שוואלה עונים לטלפונים. אבל גם בוואלה לא עשו כלום שלפטור את הבעיה שלי. היה לי מאוד חשוב לקבל את השואב אבק עד 21 באוקטובר בגלל שתי סיבות. ראשונה – זה יום של 20 שנות לנישואין שלנו. סיבה השנייה – אמא שלי ז"ל אלכה לאלמו לפני 8 חודשים. והיא רצתה לעשות לנו מתנה ליום הזה – שואב אבק הכי טוב. אז זה הייתה לא סתם קנייה ,לא סתם מתנה. זה היה זכר על אמא ז"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הספקה מוצר, פיצוי פתרון נדרש :

BestBuy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה