פרטי התלונה

תלונות BestBuy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר בדברי שקר, יחס מזלזל ופוגע מצד מוכרים ,חוסר שיתוף פעולה וחוסר רצון לתת זיכוי או להחליף את המוצר. נושא התלונה:
פסטוך אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דודג' סנטר כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 1.04.09 רכשתי מצלמת OLYMPUS FE35 , מספר הזמנה 83022180 בסניף בנצרת עילית.
המוכר שמכר לי את המצלמה סלימאן גנאם , שיבח אותה מאוד ותיאר לי את המפרט שלה שכלל כרטיס זיכרון 4GB. כמו כן מכר לי סוללות GP RECYCO C2 . כמה ימים אחרי זה טסתי עם המצלמה לחו"ל , שם התברר כי חסר לה כרטיס זכרון בכלל וכמו כן הסוללות מחזיקות מספיק רק לצילום של 10 תמונות. אני מבהיר כי קניתי מכספי האישי כרטיס זיכרון,מה שלקח לי לא מעט זמן למצוא אחד כזה, וגם זו טרחה רבה ובכלל אכזבה ממש גדולה, הרי שילמתי על מצלמה עם כרטיס זיכרון. לגבי הסוללות-הטענתי אותם כמו שצריך, שלא יהיה ספק, וכמו כן במהלך טיול גם רכשתי כ8 סוללות מכספי. חישוב הסוללות- 8 סוללות חד פעמיות וסוללות שהטענתי הרבה פעמים כל זה לצילום של 200 תמונות...לא נשמע לי הגיוני כלל!
19.04.09 חזרתי מחו"ל וניגשתי בערב לסניף בנצרת עילית שם דיברתי עם כמה מוכרים-אחד מהם עידן טל ואלי סלימן, הם ביזו אותי , אמרו לי שאין להם מושג מכלום, שאני אחפש את אותו המוכר שמכר לי את המצלמה, ואף אחד לא אחראי על זה. הם בדקו את קוד המצלמה והתברר שלמצלמה זו לא מגיע בכלל כרטיס זיכרון. הם לא נתנו לי מענה, אני הייתי צריך לשאול מהם מהו שם המנהל- שהם גם לא ידעו להגיד לי, הייתי צריך לבקש מהם שירשמו את התלונה שלי כדי שהמוכר שמכר לי את המצלמה ורימה אותי ייצור איתי קשר- הנ"ל לא התקשר אליי כלל. היחס היה פשוט משפיל ומזלזל, אני בהלם מכך שרשת כזו גדולה מאפשרת למוכריה להתנהג ככה ללקוח.כמובן שאף אחד לא חזר אליי לגבי התלונה שלי ,בתאריך 21.04.09 ניגשתי שוב לסניף -שם המוכר בשם עידן טל אמר שחלה טעות והוא יכול לתת כרטיס זיכרון במתנה. אמרתי לו שקניתי כזה כבר מכספי האישי, על כך הוא ענה לי בחוצפה "אף אחד לא הכריח אותך לקנות כרטיס...", אני ביקשתי להחזיר את המצלמה או להחליף אותה, כי אינה עובדת כמו שצריך. זהו מוצר חדש שלא מתפקד, עברו רק שבועיים ויש לי אחריות עליו, אין סיבה שלא אוכל להחליף אותה. המוכר סירב להחליף לי אותה.
ב23.04 שלחתי מייל לשירות לקוחות של בסט ביי, וכמו כן השארתי כמה הודעות במענה הקולי. נציג שירות לקוחות וספק חזרו אליי רק בתאריך 5.05 , מהספק התברר שגם הסוללות שנתנו לי בבסט ביי בכלל לא מתאימות למצלמה,לאחר שיחה עם הספק ,הוא ביקש שאלך לסניף של בסט ביי שם יתנו לי זיכוי או ישלחו את המצלמה למעבדה לבדיקה. היום בערב 5.05 ב20:00 הגעתי לחנות שם המוכר אלי סלימאן צרח עליי, לא רצה לשמוע הסברים שלי, לא רצה לקחת את המצלמה ולשלוח למעבדה, המוכר אמר לי שאני משקר ולא נשלח שום פקס מהספק. נאלצתי פשוט להשאיר אותה בחנות בלי שום פתקית שמאשרת זאת. כאשר שאלתי לשמו של המוכר הוא התחיל לצרוח עליי ולענות בחוצפה.
זו הפעם הראשונה שאני נתקל ביחס כזה וחוסר תיאום כזה בין חנות למוכריה ולספק.
אני פשוט בהלם מהיחס, מהשקרים ,אני רופא במקצועי ופשוט אין לי זמן לרוץ ממוכר למוכר .ובכלל לא ציפיתי שאחרי תהליך של התקשרות והתכתבות ישירות עם שירות לקוחות יבזו אותי ככה.
מאוד מבקש את עזרתכם.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
כספי , שהחנות תיצור קשר עמי ,כי בינתיים רק אני מבזבז את זמני. פתרון נדרש :

BestBuy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה