פרטי התלונה

תלונות BestBuy

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר מוצר פגום.< נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בסט ביי דן דיזיין-דיזיין סנטר ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מבלי לפגוע בזכויות.
הנדון: מחשב סמסונג 3520E.
בתאריך 3/4/12 קניתי את המחשב הנ"ל בבסט ביי סניף בסט ביי דן דיזיין-דיזיין סנטר רמת גן (בני ברק) ושילמתי 2500 ש"ח בכרטיס אשראי ב-5 תשלומים.
כבר בימים הראשונים באמצע גלישה נהייה מסך כחול בכל פעם ואי אפשר היה להמשיך לגלוש.
בגלל חג הפסח הגעתי לחנות בתאריך 15/4/12 עם המחשב,שהם 10 ימים מיום הקנייה,ביקשתי להחזירו ולקבל את כספי בחזרה היות והמוצר פגום ונעניתי בסירוב.
רק לאחר דין ודברים הוחלף לי המחשב במחשב אחר מאותו דגם ושוב חזר המקרה על עצמו.
התקשרתי ב-22/4/12 לחנות ודיברתי עם אחד העובדים וביקשתי להחזיר את המחשב ולקבל את כספי בחזרה,הבחור ביקש שאגיע לחנות.
למחרת 23/4/12 הגעתי לסניף ולא הסכימו להחזיר את כספי בטענה שאין אפשרות להחזר כספי.
הם אמרו שיבדקו אותו ויחזירו לי תשובה בעוד כחודש אם יחליפו לי את המחשב.
היות ואותה תקלה חזרה על עצמה בשני המחשבים אני לא מעוניינת במחשב ואני מבקשת לקבל את כספי בחזרה על פי חוק.(החזר מוצר פגום).
ברצוני לציין שהנני גרה בטבריה ולמרות שהתקשרתי לסניף להודיעם על התקלות,התבקשתי להגיע פיסית אליהם בשני המקרים ולא שלחו שליח לקחת אותם-כחלק מהשירות.
אבקש לקבל תשובה מהירה היות והמחשב הוא כלי המשרת אותי מדי יום.
בכבוד רב
ובתודה מראש.
אורלי וקנין.
כספי סוג הנזק :

BestBuy שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה