פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר (מקרר) בשונה מהמוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מתחם געש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/07/2006 רכשתי מקרר מסוג אמנה 626 כסוף.
אספקת המקרר הובטחה לי על ידי המוכר, שמחוני יחזקאל,שתתבצע במהלך תחילתו של השבוע שמתחיל ביום 29/07/2006. לכשחלף המועד ובררתי מול החנות הבטיחו לי שוב כי הם מטפלים שהמקרר יסופק לי באופן מיידי. בקיצור, ביום 9/08/2006 סוף סוף סופק המקרר אולם לאחר שפתחו האריזה מצאנו כי לא זה הוא המקרר שהזמנו. הגיע מקרר שבצורתו לא זה שהובטח ובצבע אפור במקום כסוף. הצעת המובילים להשארת המקרר אצלנו בביתנו ושיבואו ויחליפו הדלתות כמובן לא התקבלה על ידנו. במקביל כאשר התקשרנו לחנות, כמובן חזי לא נמצא, ומעבר לקו המנהל התורן מסביר לרעייתי כי בכלל אין להם מקרר כפי שהובטח.......

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
יורי שלום,מאחר ורכשת את המקרר מבלי לראותו בתצוגת הסניף אני מניח שהיתה אי הבנה בינך לבין המוכר לגבי המראה של הציפוי אותו ביקשת,בכל אופן הדברים נעשו בתום לב מוחלט,בשיחתנו הטלפונית הבהרתי נקודה זו והבנתי ממך שבחרת ציפוי אחר,צר לי באם נגרמה לך אי נעימות ומקווה לראותך בין לקוחותינו גם בעתיד.בברכה .רונן תגובה:
החלפת מקרר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה