פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מתנה פגומה< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
צומת בילו כתובת:
ביג בוקס צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 04.07.06 הגעתי לסניף ביג בוקס בצומת בילו על מנת לרכוש מחשב נייד מסוג LANOVO לאחר מבצע שלהם שפורסם בעיתון ידיעות אחרונות באותו היום כאשר לרוכש מחשב מקבל מכשיר dvd נייד של חברת apax בשווי 1000 ש"ח אני ביקשתי במקום זיכוי כספי על מחיר המחשב במקום המתנה ולא היו מוכנים לזכות אותי על המתנה.לאחר ביצוע הרכישה קיבלתי את המחשב והdvd לאחר מספר ימים ב13.07.06 ועם המחשב לא היתה בעיה ומכשיר הdvd פשוט לא עבד נסעתי לסניף במיוחד לאחר שיחה טלפונית איתם וזאת מאיזור הדרום ובמקום נציג המחירות מסר כי הוא יכול להחליף את המכשיר אך בדק אותו והוא עבד ולאחר חזרה הביתה עם המכשיר ניסיתי להפעילו שוב אך והמכשיר פעל מספר דקות והפסיק לפעול ולאחר מספר נסיונות הפעלה נוספים המכשיר לא פעל יותר ובתאריך 22.08.06 הגעתי פעם נוספת לסניף על מנת להחליף את המכשיר ופנה אלי מנהל הסניף ומסר לי כי אין לו מכשיר להחליף לי ושאני לו יפנה אליו אלה לחברה שנתנה לי את המתנה כוונתו לחברת IBM שסיפקה לי את המחשב כאשר המבצע פורסם ע"י הרשת שלהם ע"י ביג בוקס בעיתון ברשותי גם הפרסום בעיתון והמנהל לא היה מוכן לתת לי כל שרות ולטפל בבעיה אני השארתי את המכשיר בחנות וכתבתי מכתב תלונה לחברה בתאריך 23.08.06 בדרישה לפיצוי כספי על המכשיר ועל עוגמת הנפש והנסיעות שנגרמו לי עקב המכשיר הלא תקין שנותנים (במתנה) ובתאריך 31.08.06 קיבלתי מכתב תשובה כי התלונה אינה מקובלת עלייהם והם מוכנים לשלוח את המכשיר לבדיקה ולהמשיך לטרטר אותי וטענו כי התלונה אינה צודקת. אני מבקש את התערבותכם בנושא על מנת שאני יוכל לקבל את ההחזר הכספי שמגיע לי ולהצתרף למעגל הלקוחות שמזהירים צרכנים נוספים מלקנות ברשת זו שאינה אמינה וגונבת לנו את הכסף בתודה
עוגמת נפש והטעיית צרכנים סוג הנזק :
לקבל זיכוי כספי בשווי המכשיר שפורסם 999 ש"ח ועוד פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
רונן מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
להלן תגובתנו כפי שנמסרה ללקוח:קראנו את תגובתו בעיון רק ואולם אנו איתנים בדעתנו,הלקוח קיבל מתנה מוצר בצירוף תעודת אחריות מטעם היבואן, במידה ומתגלה תקלה במכשיר יש צורך להגיע לתחנת שירות, אולם כשהלקוח הגיע לסניף המוצר נבדק ונמצא תקין,בפעם השניה כשהלקוח הגיע לסניף הנ"ל ביקש החלפת מכשיר ובהעדר הסכמה הלקוח הפקיר את המכשיר בחנות באופן חד צדדי,אנו חוזרים על הצעתנו ההוגנת לבדיקת המכשיר במעבדה ובמידת הצורך תיקונו,אין כל מקום לפיצוי שעה שניתן היה לפתור את הדברים כמקובל. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה