פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הלקוחות לא מגיב מתיחס ןלא מגיב לתלונות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16 מאי 2007 רכשתי מיקרוגל אמנה בקניה קבוצתית מאתר וושלה שופס
לאחר שבועיים המכשיר התקלקל והוחלף בחדש.
בתאריך 18 נובמבר 2007 המכשיר התקלקל שנית ושוב הייתי צריך לשלוח אותו לתיקון.
משך 3 שבועות אני ממתין לקבל את המכשיר חזרה אך כל פניותי לשירות הלקוחות של בסט-ביי לא הועילו גם רונן מנהל השירות לא מגיב לפניה.
נוסף על הטירטור ובזבוז הזמן שנגרם לי אני כבר 3 שבועות בלי מיקרוגל.
תארו לעצמכם מטבח +ילדים בלי אפשרות לבשל ולחמם.
סבל רב סוג הנזק :
החזרת עלות המוצר -לקנית מכשיר חדש מכיון שאיני יכול להמתין לתיקון המוצר מעבר ל-3 שבועות פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה