פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דווקא ציון לשבח< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מתחם קוסמוס ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לא חושב שצריך רק להתלונן אלא גם לציין לשבח מקצוענות שתמיד בסט ביי הייתה ידועה בכך, ומעל הכל הסניף בראשון
קניתי מייבש כביסה לפניי כשלושה חודשים ובפעולה הראשונה של החורף ולמרות שזה כבר לא במסגרת אחריות החנות אלא אחריות היבואן, דאגו שיחליפו לי את המוצר לחדש ולא ייתקנו
החליפו מוצר פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל מנהלת שירות לקוחו שם ותפקיד:
שלום אייל,
אני מודה לך על תגובתך בה מצאת לנכון לשבח את בסט ביי בכלל ואת סניף ראשון לציון בפרט,
חברת בסט ביי שמה לה כיעד לשנות את פני השירות ללקוח בישראל וזאת באמצעות אנשי המכירות ועובדי החברה.

תגובה:
אני שמחה שלשירות כזה זכית גם אתה,
ומאחלת לך הנאה ממוצרי החשמל שרכשת.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה