פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ואי מתן תמורה לכסף של הלקוח. נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח קהילת ציון כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

ב 8/12/07 בשעה 21:58 , רכשתי מסניף הרשת בעפולה מדפסת לקסמרק דגם 1270, במחיר 199 ₪.
פרטי רכישה: מס' הזמנה: 68015994. מס' קבלה: 68011217

המדפסת שקיבלנו הייתה מקולקלת ולא הצלחנו להשמיש אותה (אני מהנדסת מחשבים במקצועי ו"קצת" מבינה עניין)

לאחר כמה ימים בעלי הלך לסניף, כיוון שאני דיי לחוצה עם הלימודים, שם החליפו לו את המדפסת החדשה במדפסת חדשה אחרת מאותו דגם.
הימצאות של מדפסת תקינה בביתי הינה הכרחית שכן לימודים לתואר שני מצריכים מדפסת צמודה הגשת עבודות פרוייקטים וכו'.
המדפסת "החדשה" שקיבלנו עבדה פעם אחת בלבד ולאחר מכן גם היא התקלקלה, סתם כך ללא שום סיבה, המחשב לא הצליח ליצור קשר עם המדפסת. (ניסיתי ניתוק כבלים של המחשב והמדפסת, התקנה מחדש של תוכנה וכו')
כאמור, לא זכינו ליהנות גם הפעם מהמדפסת שרכשנו.

ביום שישי 21/12/07 הגענו עם המדפסת הזו לסניף, שוב. לקחו אותה ואמרו שישלחו אותה לתיקון, כן כן תיקון על אף שמדובר במדפסת חדשה וידוע שמוצרים רגישים ועדינים כמו מדפסת לעולם לא חוזרים להיות אותו דבר אחרי תיקון. היינו מעוניינים בהחזר כספי או במדפסת חדשה כפי שמגיע לנו עפ"י החוק! על מנת שנקבל תמורה לכספינו. אך "שכנעו" אותנו ורימו אותנו ושלחו את המדפסת לתיקון ואמרו שיצרו איתנו קשר במהלך השבוע הבא, והדגישו שזה פרק הזמן שיידרש על מנת להחזיר לנו את המדפסת לאחר תיקון!!!
באותו השבוע בני הקטן אושפז בבית החולים כך שלא היו לי את כוחות הנפש הדרושים ע"מ להתמודד איתם ולמנוע מהם לתקן את המדפסת.

מכל מקום, כרגע, השבוע הגיע לקיצו, איש מאנשי הסניף לא יצר עימנו קשר, אמרו שהמדפסת לא תתוקן השבוע, רק שבוע הבא. להזכירכם אני לומדת לתואר שני וחייבת מדפסת.

בנוסף לכך, בסניף כששאלנו בפעם המי יודע כמה "מה קורה עם המדפסת?" נתקלנו בתגובות מתנשאות של עובד בשם מחמוד שבאופן אגרסיבי ובאמת מפחיד גרם לנו לא לבקש מהם דבר, הוא דיבר בתוקפנות יתרה, זלזל, והיה ארגרסיבי נורא והיה נדמה כאילו עוד כמה דקות הוא מרים את היד עלינו מה שגרם לו להרגיש ממש טוב (במקרה הקלטנו את הארוע - פלאי הטכנולוגיה) .
אנו מאוד מאוכזבים מהשירות, חוסר האמינות והמקצועיות והרמה הבינאישית הנמוכה ביותר של נציגי החברת best buy
מה גם ששירות הלקוחות של החברה לא ממש מתפקד כי כל הזמן שומעים שם "אין מענה ביעד המבוקש" מעניין אה?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי! פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה