פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחה בנושא אחריות! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גן שמואל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מצלמה דיגיטלית מרשת "ניקון",שנקנתה בסניף של בסט ביי בגן שמואל.
לאחרונה התקלקלה המצלמה.המצלמה עדיין באחריות.ניגשתי לסניף בתאריך ה-4.12.07 והובטח לי כי המצלמה תוחזר אליי מתוקנת תוך מקסימום חודש ימים.
בתאריך ה 27.12 ניגשתי לחנות ונאמר לי כי המצלמה לא חזרה בינתיים. ב-1.1. הייתי שוב במקרה במתחם גן שמואל,ניגשתי לחנות ושוב נאמר לי כי המצלמה לא חזרה. בתאריך ה-6.1 (לאחר חודש ויומיים) ניגשתי לחנות ונאמר לי יחזרו אליי טלפונית מהחנות תוך חצי שעה מפני שיש עומס. לצערי לא חזרו. בתאריך ה-7.1 ניגשתי לחנות ואז נאמר לי (אחרי בדיקה קצרה) כי המצלמה בכלל לא יצאה לתיקון!!! ביקשתי לדבר עם המנהל.המנהל לא היה בחנות והובטח לי כי הוא יחזור אליי. יום למחרת התקשרתי לשרות הלקוחות ומכיוון שלא נעניתי הגעתי למזכירות. שם נאמר לי כי יחזרו אלי תוך שעתיים. יום אחר כך התקשרתי שוב,נאמר לי כי אין תיעוד לשיחה שלי. כי אני יכולתי ללכת לנקודת שירות ושאף אחד לא חייב לי כלום. בנוסף כשאמרתי שבחנות אמרו לי כי במידה ותהיי בעיה אני יכול להגיע לחנות, אמרו לי כי אף אחד לא יכול לדעת מה אמרו לי לפני שנתיים. הבטיחו לי שמנהל בשם רונן,יחזור אליי מחר (היום הוא לא נמצא).
אודה לעזרתכם
עודד
מצלמה חלופית עד התיקון. התנצלות פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה