פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה שלא בוטלה< נושא התלונה:
רייסמן אמיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דן דיזיין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 30/8/07 ביצעתי אני וזוגתי רכישה של מכונת כביסה באוקנט בסניף דן דיזיין בקניון דיזיין סנטר בר"ג. במעמד הרכישה שילמנו מקדמה של 1348 ש"ח, וסוכם כי למוחרת ישלמו את היתרה הוריי שלי, אשר מבקשים לעזור. למוחרת, ביקשו הוריי לשלם את הסכום כולו בעצמם, ולכן פנו אל סניף הקריון (יש לציין כי הם גרים בצפון) ותוך תאום מוקדם עם הסניף בר"ג שילמו את כל עלות העיסקה - 2596 ש"ח. במסמך ההזמנה שקיבלו (הזמנה שמספרה 47009587) נרשם במפורש כי "תזוכה קבלה מס' 47019335 ע"ס 1348 ש"ח".
כמובן, שניסיון העבר שלי עם בסט-ביי היה טוב ואני לקוח של כמה מוצרים גדולים (LCD, מדיח, כיריים ועוד) בשנים האחרונות. לא צפיתי כי עליי לבדוק את ביטוח העיסקה ולעקוב אח"כ. להפתעתי (!!) גיליתי כי אני מחויב מזה מספר חודשים בעיסקת תשלומים על הסכום הנ"ל של 1348 ש"ח.
בהתאם, פניתי מוקדם הבוקר (15/1/08) לשרות הלקוחות בטלפון - שהפנו אותי להנה"ח (וקיבלתי גם טלפון ישיר). לאחר עשרות ניסיונות לדבר עם שרות הלקוחות ועם הנה"ח במשך היום אמרתי נואש. כל פעם - הגעתי רק לתא קולי. האם זהו שרות?
פניתי גם לטלפון של החנות - וגם שם הורמה האפרכסת של הטלפון מס' פעמים, שמעתי שיחות בצד שני - ונותקה השיחה מייד!!
בצער רב אני פונה בשורות אלו לשרות הלקוחות. אני נפגע מהטיפול ברכישה, מהשירות, והטיפול בפנייתי. איני רואה כל צורך לטפל בכל נושא זה בעצמי -
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי הולם על עוגמת נפש פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה