פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה טכנית בטלויזיה נושא התלונה:
סלמה דודו שם/כינוי:
‏יום שני ‏20 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
טוליפמן 7 רשל"צ כתובת:
סניף פולג מתחם פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ערב טוב לכם.
קניתי טלויזיה מחברת בסט ביי בסניף פולג בתאריך 12.4.08 טלויזיה 37 אינץ של חברת היטאצי LCD אפשר להגיד שהרומן איתם התחיל ברגל שמאל לאחר שקניתי אותה בא אלי הביתה מתקין כדי לתלות אותה על הקיר במהלך ההתקנה המתקין עשה נזק לטלויזיה בגב המסך ששאלתי אותו איך נשבר הפלסטיק אז ענה זה בכוונה כדי להתקין אותה על הקיר,במהלך ההתקנה ראיתי שאין קשר למה שנשבר ולהתקנה שהוא עושה,לאחר שצלצלתי לבסט ביי הם הפנו אותי חברה בשם ראפ שהם נותנים את האחריות צלצלתי לחברת ראפ והם בהתחלה סירבו לעשות משהו בנדון וענו לי שהפלסטיק שנשבר לא מפריע ולא פוגע לראות בה כרגיל.ואני עניתי שילמתי המון כסף לטלוזיה שלמה ולא עם שברים ונזקים.
צלצלתי לבסט ביי שוב להתלונן על ראפ והם עשו שיחת ועידה עם חברת ראפ
מחברת ראפ תענו שאני מחפש פיצוי נטו.לאחר צעקות איתם הם הסכימו להחליף לי את גב המסך ולא את הטלויזיה. לאחר חצי שנה בערך ראיתי שיש בעיה בטלויזיה לפעמים בזמן ההדלקה מה שקורה לפעמים שאני מדליק את המכשיר אני שומע את הערוץ שמופיע בממיר אבל לא רואה תמונה ואם אני מכבה את המכשיר ומדליק שוב הכל מסתדר.צלצלתי שוב לחברת ראפ להתלונן על הבעיה
לפני שיגמר לי האחריות והם אמרו שצריך לקחת אותה למעבדה כדי לבדוק.
הם קבעו איתי לבוא לקחת את הטלויזיה בתאריך 20.04.09 בין השעות 16:00 ל 19:00 אני יודע שקיים חוק הטכנאים שאסור להם לקבוע איתי שאני אחכה 3 שעות מותר להם לתת לי לחכות רק שעתיים לפי הבנתי. יש לציןן שצלצלתי לטכנאי באותו היום שקבעו איתי בשעה 15:30 והוא אמר לי שהוא בזכרון ותוך 20 דקות יוצא לכיוון שלי,בשעה 16:30 צלצלתי שוב אליו אמר שהוא תכף יוצא מזיכרון ,בשעה 17:30 הוא צלצל אלי ואמר לי שקבעו איתי בשעה 18:45 עניתי לו שזה לא נכון ושהם אמרו לי משעה 16:00 עד 19:00 ואז הוא ענה לי אז אני יגיע בשעה 18:45 אמרתי לו שיבוא בשעה 19:00 אמר אין בעיה,השעה היתה כבר 19:25 והוא עוד לא בא בשעה 19:35 צלצל אלי ואמר שהוא בדרך אלי הוא הגיע אלי בשעה 20:00.
לקח את הטלויזיה למעבדה שאלתי אותו למה בא רק עכשיו ענה לי שנתקע אצל
לקוחות, הטלויזיה חזרה אלי אחרי שבוע שאלתי מה הוחלף והוא ענה לי שהחליפו ספק. לאחר שבוע שהטלויזיה חזרה אלי שוב אותה הבעיה צלצלתי שוב לראפ הבחורה אמרה לי שצריך שוב לקחת אותה למעבדה לבדוק מה יש לה אני עניתי שאני לא מוכן להישאר שוב בלי טלויזיה ואני רוצה טלויזיה חדשה.דיברתי עם המנהל והצעתי לו ברגע שהתקלה חוזרת אני אצלצל אליו ישירות ולא יעשה כלום עד שהם יבואו. היום בתאריך 06.05.09 בשעה 21:00 שוב היתה התקלה במכשיר צלצלתי לאבי מנהל בראפ ואמרתי לו שאני מתנצל על השעה ועכשיו יש לי שוב את הבעיה בטלויזיה הוא ענה לי חשבתי שזה יהיה בשעות אחרות דבר איתי מחר אמרתי טוב .יש לציין שהתקלה קוראת בתדירות גבוהה ולא כל יום ואני חושב שמגיע לי פיצוי כספי על אותו היום שהמתנתי כמו מפגר משעה 16:00 עד השעה 20:00 בערב.הטלפון של חברת ראפ 03-9040099 אבי הוא המהנל שדיברתי איתו יש לציין שמתי שזה קרה היום אחרי שסגרתי את השיחה עם אבי צלמתי בוידיאו בטלפון את הבעיה שהיתה ואשמח לשלוח לכם לראות אם תרצו.
מודה לכם מראש דודו סלמה ברצוני להוסיף שהיום צלצלתי לבסט ביי לספר להם מה קרה לגבי ומה שהם עשו דאגו שחברת ראפ יצלצלו אלי כי אמרתי לנציג בסט ביי בסניף פולג שהבחורה מחברת ראפ אמרה שיחזרו אלי שזה היה בבוקר ועד השעה 16:00 לא צלצלו אלי ורק אחרי שנציג בסט ביי דיבר איתם ראפ חזרו אלי והבחורה אמרה לי מה אתה רוצה פתחתי שוב תקלה ועניתי לה אני לא מעוניין להישאר בלי טלויזיה שוב ואז היא העבירה אותי לאבי המנהל והוא ענה לי חכה לשבוע הבא באחד הימים שיהיה לי לתת לך טלויזיה חלופית בינתיים אתה יכול לראות בשלך. ולפי דעתי הטלויזיה שתגיע אלי היא טלויזיה של איזה לקוח שמסר את המסך שלו לתיקון. זה ממש בדיחה לחברה בסדר גודל כמו שלהם.
אני לא רוצה תיקון אני רוצה טלויזיה חדשה שילמתי עליה 6150 שקל ואני לא קוטף כסף על העץ.
עלבון סוג הנזק :
החלפת הטלויזיה לטלויזיה חדשה. פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה