פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק כתובת:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 2.4.09 ביצעתי עסקה כוללת בעלות של כמעט 20,000 ש"ח מול בית העסק "בסט-ביי" סניף קריון קרית ביאליק, טופלתי ע"י מנהלת החנות- אנה. הבהרתי במעמד העיסקה כי אני מבצעת את הרכישה אולם אספקת המוצרים לא תהיה מיידית כיוון שעדיין לא קיבלתי מפתחות לדירתי החדשה, אנה ציינה כי אין בעיה להזמין ואף עדיף כך על מנת שכל המוצרים יהיו מוכנים וברגע שאבחר אוכל לבקש כי יסופקו לביתי (אנה אף ציינה כי מחסני ראלקו היבואן של שארפ מחוייבים להחזיק את הסחורה עד חצי שנה). בשבוע שעבר בתאריך 3.6 יצרתי קשר עם ראלקו וביקשתי כי יספקו לי את המקרר. להפתעתי התברר כי המקרר שלי אשר שולם במלואו סופק למישהו אחר עקב חוסר מלאי במקררים וכי המלאי יתחדש באמצע חודש יוני. כעת עליי להמתין ללא מקרר בביתי למרות שהקדמתי ושריינתי לעצמי מקרר בדיוק מהסיבה הזו כדי שאוכל לקבל אותו ברגע שאעבור דירה כי ידעתי שאין לי כלל מקרר. בסט- ביי הציעו מקרר מדגם נחות העולה כ 1000 ש"ח פחות כחלופה אותה לא הסכמתי לקבל, ביקשתי דגם אחר טוב יותר כפיצוי על העיכוב והטירטור ונאמר לי כי לא יבזבזו עליי דגם יותר טוב כאשר יודעים שיגיע המקרר שלי בעוד שבוע "אז תחכי"..ביקשתי מקרר זמני חלופי אפילו מיני בר קטן רק בשביל שיהיה בקבוק מים קרים בבית וכמובן נעניתי בשלילה.
כספי סוג הנזק :
אספקת המקרר במיידי, פיצוי הולם- דגם משופר של מקרר או כל פיצוי אחר הולם ותואם את הטעות הנעשתה על ידם. פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה