פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסד מבצע חופשה זוגית חינם בגלל רשלנות המוכר נושא התלונה:
גרמן אלכסנדר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הרצל 60, נתניה כתובת:
קניון השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 5.9.09 בסניף בסט ביי, אשר נמצא בקניו השרון בנתניה, קניתי תנור סאוטר מדגם SFE801IX.
הובטח לנו ע"י איש מכירות החנות איציק עזר שעם הקניה נקבל בעת התקנת התנור 4 שנות אחריות נוספות על המכשיר (אחריות מורחבת) תמורת 99 ש"ח ולילה זוגי חינם ברשת מלונות "רימונים".
היום, 1.10.09, כשסיימנו את השיפוצים והגיע אלינו המתקין, התברר שתוקף המבצע של לילה זוגי תם ב-30.09.09 ואנחנו כבר איננו זכאים לחופשה הנה"ל. כשפניתי למוקד שרות לקוחות של אלקטרה, הנותנת אחריות למוצר, נאמר לנו אשר כל בתי עסק המוכרים את תנורי סאוטר קבלו תקנון עם פרטי המבצע ושהמוכר אמור היה להסביר לנו את תנאייה וליידע אותנו על תאריך תוקפה.
מצידי יכול להגיד מעולם לא ראיתי את התקנון ולא קבלתי מהאיש מכירות שום הסבר לגבי תוקף המבצע מלבד האמירה "תזמינו את המתקין מאלקטרה, הוא יתן לכם הכל".
לפי כך אני רואי את איש המכירות של בסט ביי, איציק עזר, אשם בזאת שהפסדנו את החופשה המגיעה לנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות אותנו בחופשה אחרת שוות ערך או פיצוי כספי שווה ערך החופשה פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מיד עם קבלת התלונה ובירור העניין לפרטיו ,הוחלט לפצות את מר גרמן, לשביעות רצונו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה