פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיבש כביסה 7 ק"ג ווירפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מודיעין כתובת:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.4.08 רכשנו בחנות בסט ביי מכונת כביסה ומייבש.
המייבש מדגם ווירפול AWZ3477 מייבש של 7 ק"ג.
המייבש עבד נפלא בדיוק שנה. ממש בתום האחריות התחילו הצרות, בשבוע האחרון של האחריות הזעקתי אותם ובא טכנאי וסידר את המייבש.
הוא עבד חודש חודשיים בסדר ואז המייבש הפסיק לייבש. אנחנו שמים מכונה במייבש
וצריך לעשות אותה פעם ועוד פעם ועוד פעם ועדיין לא מתיבש.
כששמים אותה לזמן של 90 דקות, כעבור 30 דקות היא מפסיקה ונורת הליכלוך נדלקת. (אפילו שאין לכלוך ורק ניקינו את הפילטר ממש לפני שהפעלנו אותה.
כבר חצי שנה שאנחנו לא נהנים מהמיבש וצריכים כל הזמן לתלות כביסה.
כשפנינו לבסט ביי נאמר לנו שיש אחריות על החלקים אולם אני צריכה לשלם 170 שקל לטכנאי כדי שיבוא אליי הביתה. (בגלל שעברה שנה)
ואני פונה אלייכם ושואלת האם אני כצרכן משלמת יותר מ 2000 שקל עבור מייבש כדי שיעבוד רק שנה?
מכשירי חשמל מתקלקלים בד"כ אחרי שעובדים 3 שנים אבל אחרי שנה?
ואני צריכה לשלם לטכנאי ? מדוע?
אני כבר לא מדברת על בזבוז החשמל שהמייבש הזה עובד שעות ולא מייבש.
התשובה של בסט ביי ממש לא מקובלת עליי, לא ברור לי מדוע החנות לא אחראית
על מכשיר אחרי שנה?
אני מצפה לתשובה הולמת, מכשיר שאורך חייו רק שנה הוא מכשיר לא תקין.
ומה עליי לעשות?
עוגמת נפש סוג הנזק :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מבדיקת התלונה מול נותן השירות למוצר נמצא כי הלקוחה הזמינה פעם אחת בתקופת האחריות טכנאי בטענה שהמכשיר מרעיש, בבדיקה נמצא שבתוך המאוורר של המייבש הצטברו סיבים שלא נוקו, הטכנאי טיפל בבעיה והמוצר עבד לשביעות רצון הלקוחה, הפנייה השניה של הלקוחה נעשתה כשנה וחצי לאחר רכישת המוצר ובכל מקרה לאחר שנת האחריות הסטנדרטית ולכן הלקוחה נדרשה לשלם בגין ביקור הטכנאי , בכל מקרה לאור התערבותנו ולפנים משורת הדין הלקוחה לא תשלם בגין הביקור הנוכחי. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה