פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מחשב נייד מקולקל נושא התלונה:
מינקין אייל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-5 לפברואר 2010 רכשתי מחשב נייד מדגם FUJ ESPRIMO V5535 בסכום של 2,592 ש"ח בתשלומים, בבסט ביי, סניף תלפיות, ירושלים. (מספר עסקה: R7015143321, מספר הזמנה 70042765. )
ניסיתי להפעילו בבית-לאחר הטענה של 10 שעות, ומערכת ההפעלה לא עלתה אלא רק מסך כחול. לאחר ששלחתי את המחשב לתיקון , נאמר לי שהותקנה מערכת הפעלה בעברית ומעכשיו הכול יעבוד. אולם המחשב עלה לכמה דקות בלבד ואז נכבה מעצמו. החלטתי שיש פגם יסודי במחשב והחזרתי אותו לחנות על מנת לקבל חדש, באותו רגע בחנות, המחשב נדלק והם שכנעו אותי לקחת אותו הביתה. בבית הוא שוב לא נדלק והחזרתי אותו לחנות למחרת ומשם נשלח לתיקון בפעם השנייה. אחרי פניות רבות לישרות הלקוחות ולמעבדה, קיבלתי גרסאות סותרות ומגוונות:
1. אין את החלק הנדרש להחלפה במחשב בחברה ויש לחכות שיגיע.
2. צריכים ליצור קשר עם היצרן על מנת להחליפו (המחשב).
3.הגיע דיסק קשיח , הוא יוחלף במחשב והמחשב יעבוד.
כל הפרוצדורה הזו, עד עכשיו לקחה כ-3 חודשים , כשאני כל הזמן עוזרת לאתר את המחשב כי כל המספרים הקשורים אליו, כגון הזמנה, מספר סידורי וכדומה, לא נרשמים נכון בין החברות והטיפול נופל בין הכסאות.
אחרי המתנה מייגעת נשחלח המחשב לכתובת הלא נכונה. ובשל לחץ מצדנו, נשלח שליח שני לכתובת הנכונה, עם מחשב כביכול מתוקן. אחרי לילה שלם של הטענה היה ברור מעל כל ספק, שמחשב לא רק לא תוקן אלא שהמסך הכחול שהיה, גם מתכבה מעצמו. מלבד זאת, בניגוד לכל כללי הסדר של תיקונים כלשהם, לא התלווה למחשב שום מסמך-לא על תיקון, לא בכלל ואפילו לא מדריך למשתמש. כלומר אין כלום תיעוד חלכך שהתיקון אכן נעשה, וזו גם התמונה בפועל.

נכון לעכשיו, שלחתי פניות לכל מוקד אפשרי המטפל בעיה, כולל לכם, המחשב בינתיים נשאר בביתי ובהיעדר כל תשובה מהגורמים שאמורים להחליפו (או לבטל עסקה כליל) לא תשאר לי ברירה אלא לתבוע את כספי ופיצויים בבית דין לתביעות קטנות. אם יש בידך איזשהו פתרון שיכול להביא לסיום הפרשה לגבי מחשב הנל, מבקשת את עזרתכם והתערבותכם.
כספי סוג הנזק :
מחשב חדש מדגם אחר או ביטול העסקה מצד בסט ביי. פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה