פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
פיקובסקי צבי שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טוליפמן 7 ראש"לצ כתובת:
דן דיזיין רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת ב22.44 בערב ב1.5.10 חתמתי על עיסקת קניית מקרר אל. גי. לבן מודל 739 ב24 תשלומים.
כשחזרתי הביתה בדקתי את המקרר הנוכחי שלי בביתי ואז התברר לי שנפח המקרר שקניתי יותר קטן -550 ליטר- מהמקרר שיש לי בבית -633- ליטר.
למחרת ובהמשך ביום שני אתמול פניתי לסניף הברה ושוחחתי עם מנהל החנות -דני-
לביטול העיסקה . יש לציין שהמקרר עדיין לא הגיע לביתי ולא יצא אף ממחסני היבואן -ברימאג - מאשדוד סרב המנהל לפנייתי והפנה אותי לסעיף 6 בהסכם המכר שאומר שבמידה ויהיה ביטול עיסקה -גם אם המוצר טרם נמסר ללקוח - הלקוח יחוייב בתשלום דמי ביטול בשיעור של 10%
אני חושב כלקוח נאמן של בסט ביי יש לי זכות לחזור בי על עיסקה ביחוד שעבר חוק בכנסת שמאפשר לי ביטול עיסקה תוך 14 יום ביחוד שהמוצר לא סופק לי.
כספי סוג הנזק :
לביטול עיסקה מלאה והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה