|
|
|
|
|
|
לא מוכנים להחזיר את הכסף עבור מוצר דפוק |
נושא התלונה: |
יום שני 02 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר טלויזיה LCD בסניף בסט ביי, המכשיר היה לא תקין מרגע הראשון. לקח לי 4 חודשים לגרום לכך שהמכשיר הוחלף ולא ע"ד בסט בי (ולא בגלל תקלה אך בגלל נזק שנגרם במעבדה). המכשיר החדש לא מתפקד טוב לכן רציתי להחזיר את המוצר הפגום ולקבל כסף בחזרה. אחרי כמה ימים של התחמקות קיבלתי צעקות מאדר, נציגת שירות בסט ביי, ותשובה שבסט ביי לא אחראי על המכשיר החדש (בסט ביי לא מוכרת את הדגם יותר) וכל בעיה צריך לפתור מול נותן שירות.
בכל מקרה אני מגיש תביעה נגד בסט ביי כאת הכסף שלמתי להם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להזדכות על המכשיר ולקבל כסף חזרה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט ביי שירות לקוחות
, תגובה:
|
רונן מנהל שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
יבגני שלום.בתאריך 20.07.05 רכשת מסך LCD מתוצרת LG חדש באריזתו המקורית ובצירוף תעודת אחריות מטעם היבואן,חברת טובישי.בתאריך 14.12.05 פנית אלינו לראשונה (5 חודשים לאחר הקנייה)בטענה שהמוצר לא תקין. עפ"י החלטה שח מעבדת השירות(טלטיב)הוחלט לשלוח את המכשיר לבדיקה במעבדה.במהלך הטיפול נפגע המוצר ועודכנת על כך שתקבל מוצר חדש במקום.
בתאריך 02.01.06 פנית אלינו בטענה שהתמונה במסך החדש בהירה לך. |
תגובה: |
בעקבות פנייה שלנו למעבדת השירות של טלטיב הוחלט לשלוח אלייך טכנאי בכיר. |
פתרון: |
|
|
|