|
|
|
|
|
|
קבלת חשבונית לקניה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 23 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אתר האינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2010 קניתי מכונת קפה באתר P1000. לא קיבלתי חשבונית לקניה. לאחר פניות רבות ל P1000 ללא מענה חזרו אליי ואמרו ששולחים את החשבונית, אך לא קיבלתי אותה.
שלחתי שוב פאקס ושוב טלפון. ואז הודיעו לי בשירות לקוחות שכיוון ש P1000 נקנתה ע"י בסט ביי אין באפשרותם להוציא את החשבונת ממערכת ישנה.
התוצאה - אין אחריות למכונת קפה!
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
קבלת חשבונית בהקדם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט ביי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|