פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל עסקה< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
"ביג" באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי, 15/03/2012 בשעה 21:00 בקירוב רכשתי מכונת כביסה ברשת חנויות חשמל "בסט ביי" סניף ביג באר שבע. למחרת, ב-16/03/2012 באתי לחנות לבטל את העסקה( החלטתי לרכוש דגם אחר אשר לא נמכר ברשת). המנהלת סירבה לבצע ביטול עסקה בטענה כי ביום שישי לא ניתן לבצע ביטול ואמרה לי לחכות ליום ראשון. כמוכן סירבה המנהלת להנפיק לי מסמך כלשהו, המוכיח את רצוני לבצע ביטול עוד באוטו יום. יש לציין כי עיכוב בביטול עסקה עלול לגרור כנס מוגדל, עקב ביצוע מסלקת אשראי וזאת ע"פ תקנון הרשת. כמוכן לא ברור מדוע צריך לשלם כנס ביטול בכלל, שכן לא עברו אפילו 24 שעות מרגע ביצוע עסקה עד לרגע של בקשה לביטול, לא קיבלתי תמורה ולא חתמתי על שום מסמך (המדפסת הייתה תקולה וביקשו ממני לחזור למחרת לשם הנפקת הניירת).
אני רוצה להדגיש שמנהלת הסניף הייתה מאוד גסה ולא השאירה שום חשק לחזור אי פעם לסניף ולרשת בכלל. חבל מאוד שבעידן הפייסבוק בסט ביי מרשים לעצמם התנהגות שכזו.
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי מלא. פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה