פרטי התלונה

תלונות בסט ביי

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הגום ויחס משפיל למבוגרים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' טוליפמן 7 ראשל"צ כתובת:
בסט ביי פולג-מתחם פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
אני החתומה מטה רוטנברג סוניה מרח' הדרים 138,צורן מבקשת בירור וטיפול בהקדם במעשה תקיפה והסגת גבול
מתאריך 20/3/2012 . מדובר ברכישת מקרר מחב' בסט ביי כפוף לתנאי זכאות מבטוח לאומי לגמלאים (טרייד-אין).
בתאריך 19/12/11 רכשנו מקרר ושילמנו במזומן , הובטח לנו כי יסופק המוצר תוך 30 יום . הזמנה מס' 78042255,סימוכין 68370.
בפועל יצרו קשר אימנו לאחר שלושה חודשים והודיעו כי מקרר יגיע ב-20/3/12 ללא שעת הגעת הובלה, תינתן הודעה
טלפונית חצי שעה לפני הגעה והתבקשנו להכין מקרר טרייד-אין להובלה.
בשעה 13.30 התקשר בן אדם ובגסות ביקש להכין מקרר להוצאה מהבית , וזה נעשה ע"י חתני שהוציא את המקרר מחדר ממ"ד לחצר פרטית של ביתי.
לאחר כחצי שעה המוביל הגיע בליווי רכב פרטי
מספר רישוי משאית - 5101470
מספר רישוי רכב פרייבט - 4223717
איש מרכב פרייבט נכנס לחצר ביתי ובגסות פנה אלי ואל בעלי כי המקרר הזה הוא ישן ולא עמד בתנאי טרייד-אין .
לבקשות רבות להזדהות ,ענה איש בזלזול כי זה לא עניינו ולאחר מכן התפרץ לביתי ללא אישורי . שאל איפה המטבח
ובתקיפות הזיז אותי הצידה מכניסה לבית ונכנס למטבח.
לבקשת בעלי שוב להזדהות ענה בצעקות , יצא מביתי ומחצרי ולאחר שיחה קצרה עם מוביל המשאית , נכנס לרכבו הפרטי ועזב.
ברצוני להזכירכם, כי מדובר פה באנשים מבוגרים בגילאי 70 פלוס וצר לי שאיש צעיר בשנות כ- 40 מרשה לעצמו להתפרץ
ולהתנהג בצורה תוקפנית ופוגעת כלפי אנשים מבוגרים. חוץ מזה מדובר בזכאות המגיעה לנו על פי חוק ואף אחד ללא זיהוי
וללא צו חוקי לא יכול להפר תנאים הללו.

בשעות ערב מוקדמות צלצל חתני וגם בתי לחב' מיניליין מרח' גרנית 12 קרית אריה טל: 03-9254812 וביקשו פרטי בן אדם שהגיע לביתי וכמובן לא נענו . לאחר שיחה מול לודמילה למח' לוגיסטיקה ונרקיס משרות לקוחות לא קיבלו מידע בנושא.
חשוב לציין כי גם גברת נרקיס לא רצתה להזדהות ולמסור שמה, סביר מאוד כי שם נרקיס זה לא שמה אמיתי.
בנוסף "נרקיס" מסרה כי אין לה מידע לגבי האירוע ואין אף אחד אחראי שמוכן לדבר איתי בנושא.

אבקש בהקדם לטפל במקרה המזעזע ומצרפת תלונה שהגשתי במשטה לאחר האירוע.




בכבוד רב,

רוטנברג סוניה
09-8989510
050-6968973
052-4295269

עלבון סוג הנזק :
התנצלות , פיצוי וקבלת מוצר בסופו של דבר פתרון נדרש :

בסט ביי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה