|
|
|
|
|
|
חוסר יכולת קבלת תשלומים בתשלומים חצי מזומן חצי הוראת קבע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 דצמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ביאליק רמת גן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הנני חברת קופת חולים כבר כ- 30 שנה ותמיד השירות אדיב ונעים הליכות וכך היה גם היום. התלונה שלי היא לא על הטיפול אלא על האפשרויות תשלום.
ראשית אין ברשותי כרטיס אשראי (נגנב והונפק חדש) הייתי בסניף ביום ו' האחרון ונאמר לי כי התשלום עבור האבחון הינו 498 ש"ח עד 350 ש"ח ירד בבנק והיתרה במזומן כאשר ניסה בעלי אתמול לשלם מזומן נעשתה טעות והונפק זיכוי ולא ניתן היה לבצע הפעולה. היום הייתי שם בבוקר ולמרות המאמצים של הצוות לא ניתן לשם חלק במזומן והיתרה בהוראת קבע. לא ניתן אף בשיק. לא ייאמן, או הכל במזומן (אין באפשרותי) או בכ. אשראי. כך בשנות האלפיים העולם תועד קדימה מלבד לאומית. שוב לא מדובר בצוות אלא בנהלית ממוחשבים של הקופה. אמנם המנהלת אמרה לי כי לא ניתן לשנות סדרי עולם אבל בחרתי בכל זאת לפנות אליכם. רק לידיעתכם: האבחון שנקבע למחר בוטל !!!! עקב אי המצאת ההתחייבות. ועכשיו בני האבחון שלו יידחה כבר כנראה לשנה הבאה. ממש התנהלות למופת של הקופה לא הצוות. מקווה לקבל תגובתכם במהירה.
|
עגמת נפש לבני שהאבחון שלו נדחה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים לאומית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|