|
|
|
|
|
|
חוסר מקצועיות וחוצפה של מוקדניות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 נובמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב. היום ב-06/11 בערך בשעה 12:00 התקשרתי למוקד הטלפוני של לאומית ע"מ לבדוק היכן ניתן לראות את רופא הילדים בחיפה. המקרה שלי היה דחוף מכיוון שהבת שלי היתה עם חום 41 מעלות ופרקוסים. ענתה לי המוקדנית בשם שושי והתחילה לחפש רופא זמין. לתדהמתי התברר שבשעה הזאת אין אף רופא ילדים בחיפה שעובד. שושי חיפשה את הפתרון במשך כ20 דקות ללא הצלחה. בדיעבד התברר שלי שאם שושי היתה מקצוענית יותר אז היתה בודקת ראשית בסניף ראשי בחיפה ששם היה רופא ילדים עד שעה 12:30. אבל שושי "ייבשה" אותי על הקו ולבסוף ניתקה את השיחה. כאשר התקשרתי בפעם השניה, ענתה לי מישהי אחרת. ביקשתי ממנה לבדוק איפה אותה שושי שדיברה איתי. המוקדנית ענתה לי אי אפשר להעביר את השיחה לשושי.גם היא ניסתה לחפש רופא ולא מצאה והתחילה לשאול שאלות כגון "אם זה כל כך דחוף - למה חיכית עד עכשיו". החוצפה והחוסר מקצועיות שהפגינה היה מתחת לכל ביקורת. ביקשתי לדבר אם אחראי משמרת ונאמר לי שתכף שושי תחזור אליי. לאחר כ-10 דקות שושי אכן חזרה אליי, והציע לי לקבוע תור להיום בערב. זה מצביע על כך שהיא כלל לא הקשיבה למצוקה שלי. לאחר שבפעם המאה הסברתי שאני צריך פתרון דחוףףףף פשוט ניתקה לי את השיחה. מחוסר ברירה נאלצתי לפנות למיון ילדים בביה"ח בני ציון בחיפה על מנת לקבל טיפול לילדה. אני מזכיר שבמשך כל השיחות שניהלתי עם המוקד, הילדה שלי בת 1.5 שנה ישבה לידי עם חום 41 מעלות ופרקוסים לסירוגין. הזדעזתי מרמת שירות ותכנון הרופאים הירודה בקופ"ח. כמובן, אפנה את תלונתי גם למשרד הבריאות וגם לשאר הגופים הרלוונטיים. ולבסוף, ה"דובדבן שבקצפת" - לאחר כ-1.5 שעה שושי חזרה אליי עם בקשת מס' ת.ז. של אישתי על מנת להתלונן עליי...
פשוט אין מילים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות רשמית של קופ"ח והוצעת התחייבות לביה"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים לאומית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|