פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת עדשות מגע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אלעזר המודעי 11 ביתר עילית כתובת:
תיאור הבעיה:
אני רוכשת עדשות מגע קבועות אופטיות צבעוניות לשנה מאופטיקה לאומית ביתר עילית במשך 5 שנים ברציפות.
מידי שנה אני מגיעה לג'אקי , ולאחר בדיקת ראייה , הוא מזמין לי בהתאם זוג עדשות לשנה.
כשאני מגיעה לקחת את העדשות, הוא מתעקש לפתוח את הקופסאות אצלו בחנות , בטענה שהוא רוצה לראות שזה מתאים לי בעין. את המכסים של הקופסא הוא תמיד לוקח בנחישות וזורק מהר מבלי שאוכל אפילו להסתכל, וכאשר אני מבקשת את המכסים בשביל לראות באמת שקיבלתי את מה שהזמנתי , הוא אומר לי: מה את לא סומכת עליי???
לפני כשבועיים, הייתי אצלו לבדיקה והוא הזמין לי זוג עדשות.
הוא התקשר אליי בשבוע שעבר שהעדשות הגיעו, אבל רק אתמול הגעתי אליו (לא בתאום) לקחת את העדשות.
כהרגלו, הוא הביא את 2 הקופסאות, הניח על השולחן, פתח לי את הקופסא, לנגד עיניי, ואף אמר לי את רואה , כתוב על המכסה שזה עדשות בצבע GRAY (כמו שתמיד אני מזמין לך) , הרכבתי את העדשה של עין ימין, לאחר מכן הוא פתח את הקופסא של עין שמאל, אבל את המכסה הוא השאיר בטעות על הקופסה וניגש לדבר עם המזכירה שלו.
מיד לקחתי את המכסה, והכנסתי אותו לכיס, היה כתוב על המכסה חברת פרש לוק. צבע GREY.
חשוב לי שוב לציין שאני ראיתי אותו פותח את הקופסאות, הן היו סגורות באופן הרמטי.
מאחר וחשדתי בו, התקשרתי למספר חנויות אופטיקה בשביל להזמין כביכול עדשות אופטיות צבעוניות של חברת פרש לוק, אבל כולם אמרו לי שלחברת פרש לוק אין עדשות קבועות לשנה, יש להם רק עדשות חודשיות , ואם אני רוצה ערכה לשנה זה אפשרי לרכוש 12 זוגות, לא זוג אחד לשנה.
כאן כבר הבנתי שהפכתי קורבן לרמאות . צילמתי את המכסה ושלחתי בווטצאפ לחנויות שמוכרות עדשות , בטענה שאני רוצה שיזמינו לי עדשות כאלה שנתיות. כולם אמרו לי : גברת את טועה אלו לא עדשות קבועות שנתיות, אלא חודשיות.
התקשרתי לגא'קי ואמרתי לו שהוא נתן לי בטעות עדשות חודשיות, הוא טען שהוא נתן לי עדשות שנתיות ולא חודשיות, וניסה להרגיע אותי. עדיין לא סיפרתי לו שלקחתי את המכסה של הקופסא.
אתמול אחר הצהריים ניגשתי לחנות עם המכסה של הקופסא ועם בעלי והבן שלי (שהסריט את השיחה בינינו מבלי שהוא יבחין), הראיתי לו את המכסה של הקופסא, ושאלתי אותו מדוע הוא נותן לי עדשות חודשיות ואומר שזה עדשות קבועות לשנה? וזאת במשך חמש שנים!!!
הוא התחיל להתבלבל ואמר לי שבעצם העדשות שהוא נתן לי מגיעות בבקבוקון, ובשביל הנוחות הוא העביר את העדשות מהבקבוקון לקופסא של עדשות חודשיות.
אמרתי לו : מעניין מאוד ששמת את העדשות בדיוק בקופסה של עדשות עם המספר שלי ועם הצבע שאני הזמנתי !! כמו כן אמרתי לו, למה לא ראיתי שאתה עושה זאת? אתה הבאת לי 2 קופסאות עם מכסים, שהיו סגורות הרמטית לחלוטין ופתחת אותם לנגד עיניי, אמרת לי הנה כתוב כאן שזה הצבע שאת מזמינה תמיד, כמו כן אמרתי לו: אני לא ראיתי שאתה מעביר מהבקבוקון לקופסא? וזאת במשך חמש שנים, תמיד הבאת לי את העדשות בקופסאות שהיו סגורות לחלוטין ולא מבקבוקון. שאלתי אותו בנוסף: מדוע הוא לא מעביר מבקבוקון למחסנית של עדשות? למה לקופסה של עדשות חודשיות? מאיפה יש לו במלאי קופסאות ריקות של עדשות חודשיות צבעוניות בכלל?????
ואפילו יותר מזה , בשנה שעברה שהגעתי אליו לבדיקה, לאחר הבדיקה הוא אמר לי , אני חושב שיש לי את המספרים והצבע שלך במלאי. הוא הביא קופסא גדולה ששם היו מספר קופסאות של עדשות, הוציא משם 2 קופסאות ואמר לי : הנה יש לי אני אפילו לא צריך להזמין לך... בדיוק בצבע שאת אוהבת.... פתח אותם לנגד עיניי וכמובן שדאג להעלים באדיקות רבה את המכסים.
אז שלא יספר סיפורים שהוא מוציא את העדשות מבקבוקון ומעביר אותם לקופסא של עדשות חודשיות שיהיה לי יותר נוח. דרך אגב הוא אמר לי אני יחפש בפח להראות לך את הבקבוקון, וכמובן שהוא לא מצא ואף אמר לי : כנראה שהמנקה רוקן את הפחים בצהריים, אמרתי לו אני הייתי אצלך בסביבות 12.30 ואתה סוגר את החנות בשעה 1, הפחים נשארו באותו מצב כשהגעתי אליו אחר הצהריים. אמרתי לו שיבדוק במצלמת אבטחה שיש לו בחנות האם המנקה היה בצהריים? ולמה שיגיע בצהריים ולא בסוף היום??? אך הוא לא הסכים. (גם זה מתועד אצלי בסרטון).
אני כותבת לכם מכתב זה בידיים רועדות ובעיניים דומעות, איך ייתכן שקופת חולים לאומית עובדת עם ספק שהוא אדם נוכל ורמאי, שמכר לי עדשות חודשיות שמתאימות להרכבה לחודש, ואומר לי שהם לשנה.??? בשביל בצע כסףףףףףףף?????
אני חמש שנים הולכת עם עדשות שמתאימות לחודש בלבד!!!!!!
היום, קבעתי תור לרופא עיניים בשביל לבדוק שלא נגרם לי נזק בלתי הפיך לעיניים.
דבר נוסף שחשוב לציין שלפני 5 שנים הייתי במספר 3.25 בעין ימין ו- 2.50 בעין שמאל (הכל מתועד אצלו )..... היום אני במספר 6, אין לי ספק שהמספר עלה לי בצורה כל כך דרסטית בגלל הרמאות שלו, בגלל שהרכבתי עדשות שמתאימות לחודש במשך שנה שלימה.
במשך השנים אני הרגשתי אי נוחות בעיניים עם העדשות, והרבה פעמים ראיתי מטושטש, וכשניגשתי אליו לומר לו שלא נוח לי עם העדשות לאחר תקופה שאני מרכיבה אותם, הוא אמר לי שכנראה אני צריכה טיפות , ואף שכנע אותי לרכוש טיפות להגברת הלחות בעין.
אי אפשר לעבור לסדר היום !!!! זאת הונאה ורשלנות רפואית !!!!!!!!!!!
מי יודע לכמה אנשים הוא עשה את אותה התרמית? אי אפשר לסמוך עליו בכלל !!!!!
הוא אדם נוכל ורמאי ולא אמין לחלוטין !!!! ושלא יספר סיפורים על בקבוקונים,,, שאף פעם לא ראיתי.....
אני מצרפת למכתב את המכסה של הקופסא. כמו כן יש ברשותי את רוב ההסרטה וההקלטה של השיחה שלי איתו בחנות.
את זוג העדשות "השנתיות" הוא מכר לי בסכום של 450 ₪. בזמן שזוג עדשות חודשיות עולה 85 ₪ בלבד.
אני גם מזמינה אצלו משקפיים מידי שנה בהתאם למספרים שעלו וטיפסו במשך השנים.
לטיפולכם המסור והדחוף אודה !!!
רפואי סוג הנזק :
לקחת לו את רשיון האופטיקאי ולסגור לו את העסק בביתר עילית, הוא נוכל ורמאי, בשביל בצע כסף הידרדרה לי הראייה פתרון נדרש :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה