פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חיים ומוות ביד הלשון"- ד"ר גלינה יופה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בית פרנק אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי רעות בת 23 ואני לא מרבה לבקר בקופת החולים.
ב-31-1 אושפזתי בבית החולים ברזילי כאשר יש לי כאבים חזקים באיזור הבטן והגב. אושפזתי במחלקה האורולוגית למשך 5 ימים עם האבחנה של אבן בכלייה ודלקת. במשך ה- 5 ימים האלה קיבלתי טיפול אנטיביוטי ונוזלים.כאשר השתחררתי מבית החולים נאמר לי שבמידה ויש לי כאבים מסוג זה לחזור לרופא בקופה ובמקביל לעבור עוד סדרת בדיקות.
זה היום השני שתוקף אותי כאבים חזקים והחלטתי ללכת לקופה בשביל לקבל תשובות והמשך טיפול.
בשעה 1600 הגעתי לקופה כאשר אני ניגשת לפקידה לבקש עזרה ראשונה . היא הביאה לי טופס כניסה לרופא לשעה 16:15 .כאשר נכנסתי לרופא בשם ד"ר גלינה יופה,ביקשה ממני את הכרטיס המגנטי ולספר לה את סיבת הביקור. כאשר הסברתי לה שרק לפני כשבוע שוחררתי מאישפוז בית החולים(בזמן זה מגישה לה את טופס השחרור) ושיש לי כאבים דומים היא-הרופאה - דיברה אלי בטון מזלזל ואמרה שלפי האבחנה שנראית לה מהטופס שחרור אין לי כלום ושהיא מוכנה להביא לי כדורים כנגד הכאב. ניסתי שוב להשחיל מילה והיא כעסה עליי ואמרה :"חמודה אני יודעת לקרוא".לרקורד אני רוצה לציין שעל הטופס אכן רשום שהאבן בכלייה לקראת יציאה ועל הדלקת בכלייה.בנוסף הרופאה לא הפסיקה לספר לי כמה חצופות הפקידות ש"דוחפות לה" עוד פציינטים...
אני רוצה להבין....
אני יושבת מול הד"ר עם כאבים חזקים ודמעות בעיניים והיא מתלוננת על זה שנדחפתי לתור?מספרת לי בכעס רב על ליבה?
באיזהו שלב שאלתי אם היא הרופאה היחידה בקופה כרגע ובכעס צפוי ענתה לי "כן".סיום הטיפול שלה היה כאשר היא אומרת לי שחבל שהגעתי עד פה בשביל לקבל משכך כאבים אבל "אם את רוצה",היא אומרת, במקרה יש כאן רופא מומחה (אורולוג) שיוכל לטפל בך,"כי אני לא סוס עבודה". במילים אלה ממש.
כאשר אני יוצאת מהחדר עצובה כואבת עם דמעות ,מחפשת מישהו שיעזור לי ניגשתי לפקידה חזרה ולא הצלחתי לדבר- רק בכיתי כמו ילדה קטנה, ואני לא בטוחה שזה היה מהכאב או המעלבון שספגתי מד"ר גלינה יופה .הפקידה הרגיעה אותי ואמרתי לה שאני צריכה אורולוג והיא מיד קבעה לי תור ("דחפה" אותי לתור...)אצל האורולוג לשעה 17:05. האורולוג מיד שלח אותי לבדיקות שנראה לו בשביל לאבחן לעומק את הכאב.
מקרה זה חמור ביותר- אני עובדת כנציגת שירות בחברה סלולרית ואני יודעת מה זה לתת שירות כמה הוא חשוב. אבל בריאות? לשחק עם הבריאות שלי ?
לתת לי כדורים כנגד הכאב רק בשביל שאנ יאלך ושיום העבודה ייגמר?
לשקר עליי במצח נחושה ולומר לי שאין לי כל אבחנה של בעיה בכלייה כאשר שחור על לבן אכן רשום בטופס שיש לעקוב אחריי בריאותי?!
לדבר אליי בטון מזלזל ועצבני על זה שנדחפתי לתור הפציינטים שלה שנקבע מראש? ,על זה שאני זקוקה לעזרה ראשונה ??
האדם למד רפואה כדי לעזור לבריאות האדם האחר- לא כדי להחמיר את המצב.
ובמיוחד שלא לבוא בטענות לאדם חולה וכואב שלו צריך לעזור - זה כבר מעבר לשירות.
עלבון סוג הנזק :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה