פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שיחות כאשר מנסים להזמין תור לרופא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ישורון 8 נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסביבות התאריך 10/4/07 ניסיתי להזמין תור לרופא משפחה בשעה 08:00 בבוקר מהנייד שלי למספר של קופת החולים 04-9009600 בהקלטה נאמר:
"לזימון תורים הקש 1" לחצתי 1 ואחרי מספר שניות השיחה נותקה. ניסיתי שוב פעם ולחצתי 1 לזימון תורים ושוב פעם השיחה נותקה וככה מספר פעמים כאשר כל שיחה מנותקת לאחר משהו כמו 12 שניות.כידוע, כל החברות הסלולאריות בדקה הראשונה מחייבות דקה ראשונה מלאה גם אם דיברת פחות מדקה, ולאחר הדקה הראשונה מחייבות לפי פעימות מונה .כלומר באותו יום ביצעתי מספר שיחות (בערך 6 פעמים) לקופת החולים שכל השיחות התנתקו לאחר 12 שניות וחברת אורנג' חייבה אותי בכל שיחה בדקה מלאה.
הבעיה היא לא החברה הסלולארית אלה קופת חולים לאומית! שבמספר זה שממנו מזמנים תור לרופא,כאשר לוחצים 1 לזימון, השיחה מתנתקת באשמת קופת החולים .באותו יום לבסוף הצלחתי להזמין תור בשעה 09:30 בבוקר כאשר לחצתי 1 והשיחה לא נותקה ונכנסתי להמתנה לנציג השרות.
בנוסף פניתי לנציב תלונות לקוחות של קופת החולים ונאמר לי שזה היה כנראה יום של לחץ מכיוון שבקופת חולים לאומית בנהריה ניתן להזמין תור לרופא משפחה רק באותו יום ולא לפני זה וזה מה שיוצר לחץ על הקו אך זו לא סיבה מוצדקת מכיוון שאני הלקוחה לא אשמה בזה שהשיחה מתנתקת ומחייבים אותי בזה. בנוסף בעיה זו לא טופלה בכלל מכיוון שלאחר מספר ימים ניסיתי שוב להזמין תור לרופא מאותו מספר ושוב השיחות נותקו.
דבר חשוב: מצב זה הוא לא חד פעמי כמו שנאמר ע"י נציג הקופה "שזה היה כנראה יום לחוץ" אלה זהו מצב קבוע שכל בוקר בין השעות 08:00 ל 09:30 כאשר מנסים להזמין תור בקופת החולים בנהריה השיחות מתנתקות עד שבסוף אתה מצליח להיכנס להמתנה לזימון תורים ובינתיים אתה מחויב על כל השיחות שהתנתקו.בעיה זו לא נוגעת רק לי אלה גם לכלל לקוחות הקופה בנהריה שמנסים להזמין תור ממספר זה והשיחה מתנתקת להם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לטפל במספר זה של זימון תורים שהשיחות לא יתנתקו והלקוח יחויב בכך, אלה יעבירו להמתנה לנציג שרות פתרון נדרש :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה