פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בית מרקחת סגור כשעדיין יש חולים בקופה נושא התלונה:
בנד שלומי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
עמק בית שאן 28 מודיעין כתובת:
מודיעין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי נקבע לי תור לרופא בשעה 12:00 בצהריים. בזמן שיצאתי מהרופא השעה היתה 12:20 קיבלתי מרשם לקבלת אנטיביוטיקה אבל בית המרקחת היה סגור. את הרוקחת ראיתי יוצאת ונועלת את הדלת. כששאלתי אותה האם ניתן לקבל תרופות, אמרה ליע הרוקחת כי בית המרקחת סגור כבר משעה 12:00 לבסוף לא יכולתי לקבל שירות. הלכתי לחנות של סופר פארם כדי לנסות ולקבל את התרופה שם, אך על המרשם היה כתוב כי את התרופה ניתן לקבל רק בבתי מרקחת של הקופה, אם אני רוצה לרכוש במחיר מלא את האנטיביוטיקה, נדרשתי לשלם 80 ש"ח. בסופו של דבר נאלצתי לסבול כל השבת ולחכות ליום ראשון בבוקר כדי לקחת את התרופה במחיר סימלי של הקופה. לא ברור לי למה אין בית מרקחת פעיל בזמן שיש חולים אצל רופא? אני לא לרופא כדי לשחק איתו שח מט. גם לא דוקים. אני בא לרופא כי אני חולה ואני צריך טיפול=עזרה=סיוע=שירות ולא בריחה במדרגות כי כבר עשרים דקות אחרי 12. זו לא בעיה שלי, כל עוד במוקד התורים קבעו לי תור לשעה 12, חייב להיות רופא שיקבל אותי וחייב להיות רוקח שיעבור מצידי מדלת לדלת ויראה האם יש חולים אצל הרופאים שזקוקים לתרופות (במודיעין המטלה הזו פשוטה מאוד היות ויש סה"כ 4 חדרים. כשאני יצאתי מהרופא ראיתי עוד שני אנשים מחכים בתור. אני מקווה בשבילהם שהם לא היו צריכים את שירותיו של בית המרקחת. יפה מאוד לפרסם בכלי התקשורת שקופ"ח לאומית היא הכי טובה בעולם וביקום, פרסומות על חסידות ושאר קשקושים. אנו באים לקופת חולים כי אנו חולים! וצריכים שירות! ולא צריכים לראות את קרן הרוקחת נועלת לי את הדלת בפרצוף. אני מכיר את קרן ואני יודע שהיא עובדת טובה ומסורה, אני מתאר לעצמי "שהדג מסריח מהראש". ידוע לי שמנהלת הסניף בחופשת לידה, ואולי בשל כך הבלגן חוגג וכל אחד עושה מה שבראש שלו. פשוט גועל נפש של שירות. זלזול בלקוחות ורוע לשמו. "טוב" לפעמים להיתקל במקרים אומללים כאלו, כדי לדעת שתמיד ניתן לעבור לקופה אחרת-מקצועית אמיתית, בלי חסידות ובלי שטויות. עבודה נטו.
נזק וסבל רפואי סוג הנזק :
לחייב את בית המרקחת לתת שירות עד לאחרון החולים. פתרון נדרש :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה