פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טופס 17 ופקידה לא אחראית נושא התלונה:
מירונוב גריגורי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:

אני מירונוב גריגורי ברצוני להביא לידיעתכם ולהיתלונן על הבלאגן וחוסר האחריות שמתרחשים זה שנים בקופ"ח לאומי בסניף מגדל – העמק,
אני ואימי לקוחות בעלי ביטוח זהב בקופה ולמרות זאת אנחנו לא מקבלים את הזכויות המגיעות לנו, בכל פעם שאנחנו רוצים לקבל טיפול אצל רופא מומחה כלשהו שאנחנו בוחרים אז בקופה אומרים לנו שהקופ"ח לאומית לא עובדים עם אותם רופאים למרות שהוסבר לנו על זה שיש לנו זכות לבחור במומחה כרצוננו, בנוסף לזה אין לנו שום הטבות במחירי התרופות, גם לא בתרופות הנכללות בסל התרופות.
לפני כארבעה שנים אימי עברה שני ניתוחים קשים והיא לא קיבלה שום סיועה ולא ביקור בית למרות שהינו משלמים בקביעות כל חודש על סעד.
בתאריך 22/08/2007 אני הגעתי למיון עם פצע פתוח ברגל והרופאים במיון עשו לי הדבקה,
ביום למחרת הגענו לקופ"ח לסניף שלנו עם מכתב שחרור וביקשנו ממנהלת הסניף ציפי קליין לשלוח לבית חולים העמק טופס 17 .
בנוסף לזה בתאריך 5/12/2007 אימי הגעיה לבית חולים העמק למיון בשעה מאוחרת כאשר הסניף לא עובד ויום למחרת הלכתי לקופ"ח והבאתי לציפי קליין את מכתב השחרור וביקשתי שתשלח טופס 17 לבית חולים העמק.
פתאום עכשיו לאחר שעבר זמן הגיע אלינו מכתב מההוצאה לפועל על שם אימי שבו כתוב שיש לה חוב על שמה ועל שמי מבית חולים העמק בגלל מיון, התברר שציפי קליין לא שלחה שום טופס לבית החולים ולא טיפלה בעניין הזה עד היום כשזה כבר הגיע להוצאה לפועל.
אני מבקש שמנהל של קופת – חולים לאומית יצור עימי קשר בהקדם ויעזור לי לסדר את זה
בתודה מראש!
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה