|
|
|
|
|
|
אי תגובה ע"י נציבת תלונות הקופה. |
נושא התלונה: |
חברוני אלברט |
שם/כינוי: |
יום שלישי 11 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 11.10.05 נשלחה תלונה מאתר הקופה בקשר למתן שירות בסניף הקופה בקדומים.
התכתובת מצויה עמי, ולבקשתכם -אשלח אותה אליכם.
עד היום לא נענינו.
|
בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים לאומית שירות לקוחות
, תגובה:
|
ממונה על פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מבדיקה יסודית ומעמיקה שערכנו עולה כי הפניה היחידה אשר הגיעה לרשותנו ממר חברוני היתה בחודש יולי 2005 וטופלה באופן מלא.
לצערי, לא קיבלנו את תלונתו של מר חברוני מתאריך 11/10/05 ולכן אין באפשרותנו לטפל בפנייתו.
|
תגובה: |
אודה לכם באם תבקשו ממר חברוני לשלוח פעם נוספת את תלונתו לאתר קופ"ח לאומית או לפקס מס' 03-6970487 על מנת שנוכל לבדוק ולהשיב לו על פנייתו. |
פתרון: |
|
|
|