פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תגובה ע"י נציבת תלונות הקופה. נושא התלונה:
חברוני אלברט שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 11.10.05 נשלחה תלונה מאתר הקופה בקשר למתן שירות בסניף הקופה בקדומים.
התכתובת מצויה עמי, ולבקשתכם -אשלח אותה אליכם.
עד היום לא נענינו.
בזבוז זמן. סוג הנזק :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקה יסודית ומעמיקה שערכנו עולה כי הפניה היחידה אשר הגיעה לרשותנו ממר חברוני היתה בחודש יולי 2005 וטופלה באופן מלא.
לצערי, לא קיבלנו את תלונתו של מר חברוני מתאריך 11/10/05 ולכן אין באפשרותנו לטפל בפנייתו.


תגובה:
אודה לכם באם תבקשו ממר חברוני לשלוח פעם נוספת את תלונתו לאתר קופ"ח לאומית או לפקס מס' 03-6970487 על מנת שנוכל לבדוק ולהשיב לו על פנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה