פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על יחס הפקידה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף ג' כתובת:
תיאור הבעיה:
אני חברת "לאומית זהב" בסניף ג' באשדוד.ברצוני להיתלונן על היחס הלא מנומס של פקידה בשם שולה שבסניף ג'.בכל פעם שאני נכנסת לסניף היא דורשת ממני כרטיס מגנטי,לא משנה לאיזה מטרה באתי. הפניות כמו "אלו, תני לי את כרטיס המגנטי שלך"(וכך היא פונה להרבה לקוחות) מעליבות ולא מכובדות. היום באתי לבצע בדיקות דם וברגע ששולה ראתה אותי,דרשה כרטיס בפניה הלא מנומסת שלה...אני מבינה שברצונה לעשות בונוסים משכורת החודשית, אך זוהי לא הדרך המקובלת.אני וכל המשפחתי רשומים בסניף ולא מקובל עלי שהפקידה תדרוש ממני בכל כניסה כרטיס מגנטי על מנת שתעשה לי "ביטוח מתאונות" עם כל הכבוד אני יכולה לפנות לבד.עם כל זה אני רוצה לשבח את האחיות והרופאים בסניף על עבודתם הנאמנה והמקצועית.אני מבקשת למסור את הנושא לטיפול.תודה מראש.
עלבון סוג הנזק :
נזיפה ,לקיחת לתשומת הלב את אופן הפניה ללקוחות פתרון נדרש :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה גולדשטיין - ממונה שם ותפקיד:
לקוחות המגיעים לקבל שרות רפואי במרכזים הרפואיים של לאומית אמורים להזדהות אצל נותן השרות (אח/ות, פקיד/ה, רופא/ה, רוקח/ת וכו') באמצעות כרטיס החבר - הכרטיס המגנטי.
הצגת הכרטיס בפני נותן השרות הנו האמצעי היחידי העומד לרשות לאומית לזהות את הלקוחות ולמנוע ההתחזויות למיניהן.

ברצוני להדגיש כי נותני השרות בלאומית לא מקבלים בונוס מכל סוג שהוא בעבור העברת הכרטיס המגנטי של הלקוח לצורך זיהוי.

גב' שולה פעלה עפ"י הנהלים של לאומית ללא דופי.
יחד עם זאת ברצוני להתנצל אם נפגעת בדרך כל שהיא מהתנהגותה , לא היתה לה כל כוונה לפגוע ברגשותיך.

ברצוני להודות לך על דיברי השבח לרופאי המרכז הרפואי והאחיות, אשר מחממים את הלב ומחזקים את העוסקים במלאכה.

תגובה:
כאמור, הצגת הכרטיס המגנטי מטרתו לזהות את הלקוח ולהגן על הלקוח במתן השרות הרפואי בלאומית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה