|
|
|
|
|
|
תלונה 3555 |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מענה חלקי מאד על תלונתי.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים לאומית שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה גולדשטיין - ממונה |
שם ותפקיד: |
תלונת מר חברוני התייחסה כפי הידוע לי לשני נושאים:
1.תרופת FELDENE GEL אשר לגביה קיבל מר חברוני תשובה גם מגב' קפון - ממונה על פניות הציבור במחוז שפלה וגם מגב' אמיר - נציגת פניות הציבור בהנהלת לאומית.
2.באשר לשעות פתיחת המרכז הרפואי, הרי השעה הקבועה היא 07:30. יחד עם זאת, יתכנו מצבים בהם עקב הסעות של עובדים מחליפים הכרורות גם בבעיות ביטחוניות מתעכבת שעת פתיחת המרכז הרפואי, כך שהמרכז הרפואי נפתח בשעה 08:15 במקום 07:30.
בסניף נעשה מאמץ כי כאשר קורה מקרה כגון זה תופיעה הודעה על דלת המרפאה.
אשמח לעמוד לרשות מר חברוני בכל עת. |
תגובה: |
במידה ולמר חברוני יש עוד נושאים שטרם קיבל עליהם מענה אודה לו באם ישלח את הפניות למשרדנו לטיפול ולהתייחסות. |
פתרון: |
|
|
|