פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת טיפול שנקבע ושולם שבוע מראש ללא סיבה מוצדקת! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יוחנן בן זכאי כתובת:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/9/2011 קיבלתי הפניה מרופא המשפחה לטיפול ברפואה משלימה משולבת שבמסגרת קופת חולים .קבעתי תור ל 27/9/2011 בשעה 16:45 ושילמתי עבור הטיפול.
היום 27/9/2011 הגעתי לתור בשעה 16.45 כפי שנקבע ולא התקבלתי על ידי המטפל. כשפניתי לפקידה זו אמרה לי להמתין דקה.פניתי לפקידה מספר פעמים במשך 35 דקות ובקשתי לברר את העניין.רק אחרי פנייה שלישית כעבור40 דקות הפקידה התחילה לבדוק מדוע המטפל לא מקבל אותי. רק אז היא הדפיסה את הרשימה של המוזמנים למרות שהיתה צריכה לעשות זאת כבר מתחילת קבלת החולים.
התברר שהמטפל קיבל חולה אחרת שקבעה את התור לתאריך אחר ולשעה אחרת ,אך גם הוא וגם הפקידה לא התיחסו לזה .היא קיבלה את הטיפול בזמן שהיה מיועד לטיפולי .המטפל סירב לקבל אותי והפקידה בצעה ביטול הטיפול.
עקב אי סדר וחוסר מקצועיות של הצוות לא טופלתי ובזבזתי זמן.
אני מצפה לקבלת ההחזר הכספי ללא עכובים .הביטול התבצע עקב סירוב מתן טיפול על ידי צוות קופת חולים.
לי נגרמה עוגמת נפש ואני מבקשת התייחסות ופיצוי.
מיותר לציין כי קביעת התורים מראש נועדה להקל ולזרז תהליכים ולא להיפך.
עלבון ,ביזבוז זמן סוג הנזק :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה