התנהלות איטית ולא תקינה בקופת החולים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים ילדתי, ובאותו יום של הלידה הגעתי לסניף קופ"ח לאומית בכרמיאל, והאחות שבדקה אותי שלחה את רישום הצירים בפקס לרופאת נשים שהמליצה לי להתפנות לבית חולים. מכיון שלא שהה איש רפואה כנדרש באותה שעה בקופה, אלא רק אחות ומזכירה, לא קבלתי הפניה רשמית והסתמכתי על ההפניה בע"פ של הרופאה דרך הטלפון.
מכיון שאני מעדיפה ללדת בירושלים נסענו עוד באותו ערב לבית חולים הדסה הר הצופים, ולאחר בדיקה שחררו אותי. לאחר כשעתיים מזמן עזיבתי את ביה"ח תקפו עליי צירי ושבתי לבית חולים ותוך זמן קצר ילדתי למזל"ט.
למרות שהיה הפרש של שעתיים בלבד בין ביקורי הראשון בבית החולים לבין בקורי השני, שאז ילדתי, שלח לי בית החולים בקשה לתשלום הבקור הראשון.
כבר לפני כשנה וחצי בקשתי מסניף קופ"ח לאומית בירושלים לסדר לי את ההתחייבות, ולתומי סברתי שהכול הסתדר.
לצערי לאחרונה קיבלתי טלפון מהדסה עם הודעה שאם לא אסדר את העניין חשבוני יעוקל.
ואני שואלת אתכם, בתור קופת חולים מסודרת ומאורגנת שמכבדת את עצמה: האם זוהי דרך התנהלותכם? האם הנוהג הוא להעלים עין מהיעדרות של איש רפואה בקופה בשעה שהקופה פתוחה? האם לאחר שאני דואגת תוך שליחת כל המסמכים הדרושים לסדר את ענין ההתחייבות והתשלום, עליי לקבל כעבור שנתיים התראה על עיקול חשבוני?
אשמח לדבר עמכם באריכות על הנושא, גם משום שהיו עוד כמה עוגמות נפש בדרך שנעשו על ידי עובדי קופת חולים לאומית. ואצפה לסידור מהיר של התשלום מול בית החולים הדסה הר הצופים.
מכיון שאינני יודעת אם זה המקום לכזו תלונה, עותק של תלונתי זו נשלח לגורמים נוספים מתאימים בתקוה להיענות מהירה.
|
טיפול מהיר בפנייתי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|