פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקויות במתן מידע ואי לכך הפסד כספי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי לינוי קדוש,חברה בקופת חולים לאומית 31 שנה ובעלת כרטיס לאומית זהב.
בתאריך 4.8.11 עברתי ניתוח הרמה והגדלת חזה עקב א-סימטריה וצניחה של השדיים אצל ד"ר רם סילפן במרכז רפואי רמת אביב.
לפני ביצוע העסקה עם הרופא הספציפי התקשרתי כמה פעמים למוקד לאומית על מנת לברר מה אני זכאית כמחזיקת כרטיס לאומית זהב וביקשתי לקבל זאת למייל או דרך פקס. נאמר לי ע"י נציגות המוקד פעם אחר פעם כי אין מסמך שכזה שמאגד את כל המידע הזה.
כמובן שתשובתן הרגיזה אותי מאוד ולא נראתה לי הגיונית ולאחר שנכוותי קשות בחודשים האחרונים מקופ"ח לאומית גמלה בליבי החלטה לקבל הצעות מקבילות מקופות חולים אחרות ולשקול מעבר.
בינתיים ביצעתי את הניתוח אצל ד"ר רם סילפן ובימים האחרונים קיבלתי הצעות מהקופות השונות והתרשמתי מהשירות המהיר, היעיל והיחס המדהים שקיבלתי מקופת חולים כללית כולל קבלה במייל של כל הנתונים וכל הזכויות שיהיו לי בתור חברת הקופה. במסגרת ההסברים שלהם התברר לי כי גם על ניתוחי חזה מקבלים החזרים/הנחות משמעותיות.
מיד התקשרתי לנציג לאומית והתברר לי כי ד"ר רם סילפן עובד עם לאומית ובדיעבד מגיעה לי הנחה של 35% על הניתוח.
במידה והייתי מקבלת את המידע על המגיע לי יכולתי לדרוש את ההנחה הזו מראש ולא לגלות זאת בדרך עקומה וקשה.
אני מבקשת לקבל את ההחזר הכספי המגיע לי על הניתוח שביצעתי, אני חושבת כי זה המינימום שמגיע לי לאחר התנהלות הנציגים במוקד וחוסר המידע שאני מקבלת כל פעם מחדש מקופ"ח לאומית.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה