פרטי התלונה

תלונות רמת גן

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שיתוף פעולה, קשיים ומידע מטעה מנציגי מח' גביה של העיריה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כדיירת בדירה שכורה בר"ג כמעט שלוש שנים אני משלמת את תשלומי המיסים של הדירה באופן קבוע. בחודש יוני שילמתי חשבון תקופתי (מס' 3) ויום למחרת הופקה ונשלחה אליי תזכורת לתשלום שגם אותה שילמתי.
1. בנסיון ביצוע בירור מול נציגי מח' הגביה מסרו שישנו מוקד ויש את מח' הגביה ושהם במוקד לא יכולים לראות את כל התשלומים. כל אחד מסר שרואה רק תשלום אחד למרות שברשותי מס' הפעולה לכל תשלום שביצעתי.
2. בפעם נוספת שהתקשרתי נתנו לי את מס' דף הריכוז לכל תשלום אך מסרו שאצטרך לברר במח' החניה.
3. בנסיונות נוספים רבים לא הצלחתי להגיע למח' החניה אלא למוקד מכיוון שהשיחה עוברת ישירות אליהם.
4. במוקד סירבו לתת לי פרטים מכיוון שאני הדיירת של הדירה ולא בעלת הדירה למרות שיש ברשותי את מספרי הפעולות, דף הריכוז, תאריכי התשלום, שמות הנציגים שקיבלו את התשלום ומס' כרטיס האשראי איתו בוצעה הפעילות.
5. היה צורך שבעלת הדירה שלי בעצמה תיצור קשר עם נציגי השירות ותסביר להם את כל השתלשלות הדברים ותצטרך לספק מס' ת.ז (מכיוון שכבר הבינו שהם לא יתנו לי את הפרטים אלא רק לה ולוודא שזו היא שמתקשרת). בשיחה של 2 דקות הובהר לה שאכן בוצע תשלום כפול לאותה החשבונית ולכן הסכום קוצץ מחוב חשבון תקופתי הבא ולכן אין חובות.
האם לא יכלו לחסוך לי את הטרטור שלי ושל בעלת הדירה שלי, את הזמן,שיחות הטלפון, התסכול והעצבים בהתנהלות בלתי ברורה ומסורבלת מול נציגי השירות?
לאחר זמן רב שהוקדש לנושא העניין נפתר בדקות ספורות - לא חבל על הזמן שלי ועל זמן הנציגים שלכם שכל פעם הקדישו לבירורים ולהסברים ארוכים שהם לא יכולים לתת לי את המידע? שיטת העבודה והנהלים שאתם נוהגים לפיהם מתסכלים ואינם באים לקראת התושבים.
להשתמש בפרטים אותם אתם לקוחים מהלקוח המשלם על מנת פתרון נדרש :

רמת גן שירות לקוחות

, תגובה:
טובה דואני, סגנית מנהל שם ותפקיד:
הצורך בלוודא את מס המשלם נועד להגן על האזרח מתוך שמירה על פרטיותו .
בשיחתנו עם הפונה הובהר לה הנושא והוסבר לה בפרוט כיצד יש לנהוג להבא .



תגובה:
לידיעת שאר הפונים לשרות טלפוני : בכל פניה יש להזדהות במס ת.ז של המשלם הרשום בפנקסי העירייה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה