פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה שיקרית ע"י נציגת מכירות של ידיעות אחרונות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציגה בשם גלית התקשרה אלי לסלולרי ובקשה לקבל פרטים לגבי רכב שפרסמתי למכירה בעיתון ידיעות אחרונות, הסברתי לה כי לא פרסמתי מודעה וחלה טעות. אז היא אמרה שאם אנחנו כבר מדברות אז היא רוצה להציע לי לרכוש מנוי לעיתון. אותו הדבר קרה גם לחברה שלי שוב בטענה של טעות במספר. האם כל נציגי עיתון ידיעות אחרונות עושים "טעויות במספר..". אין גבול לחוצפה! אם הנציגים לא מצליחים למכור מנויים לעיתון זו בהחלט בעיה שלהם. עצם העובדה שמדובר בשקר בתחילת השיחה רק כדי לגרום לי להתחיל לדבר איתם זה שפל המדרגה!!
גם אם חשבתי לעשות מנוי בידיעות אחרונות הרי שעכשיו בוודאי שלא אעשה. אין לי שום רצון שישקרו לי!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אדוה שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך למחלקת השרות של "ידיעות מנויים".

חשוב לי להדגיש כי "ידיעות מנויים" רואה חשיבות עליונה במתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיה ושאינם לקוחותיה, ובכלל זאת מקפידה על שרות ומענה איכותי ואדיב מכלל נציגיה. ידוע לי כי זה לא הרושם שיצרנו במקרה זה. אנו מצרים ומתנצלים על כך.

חשוב לי לעדכנך כי דאגנו להעביר את פנייתך אל כלל הגורמים הרלבנטיים על מנת למנוע את הישנותם. פנייתך תסייע לנו במאמצינו לשיפור השירות ועל כך תודתי נתונה.

בברכה
אלעד כהן
אחראי פניות הציבור
תגובה:
ראה תשובתי להעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה