פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם ושוב אכזבה מידיעות אחרונות נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' יהודה ונח מוזס 2 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי ,לאחר נסיונות של כשנתיים לחדש לנו מנוי הסכמנו לצערנו לחדש את המנוי .
הובטח לנו שבמסגרת העיסקה נקבל את חבילת המונדיאל בחינם וזאת בתשלום למנוי חודשי של 129 שח'.
החיבור לחבילת שידורי המונדיאל היה אמור להעשות עי' חברת "ידיעות אחרונות "ובאחריותה הבלעדית .
יום לפני תחילת שידורי המונדיאל התקשר נציג החברה וביקש שנשיג לו את מס' המנוי שלנו בYES על מנת שיחברו אותנו .
למחרת התקשרנו לידיעות אחרונות ונתנו את מס' המנוי והבטיחו לנו כי בשעות הקרובות נחובר לחבילת המונדיאל .
לאחר שעבר זמן וראינו כי איננו מחוברים ואנו עומדים בפיתחה של השבת התקשרנו לברר מה קודה ואז נאמר לנו שאין אפשרות לחבר אותנו והחיבור יעשה רק ביום א' ובמילא המשחקים הראשונים אינם חשובים .
היו נסיונות לשכנע אותנו בספרים ובטובות הנאה אחרים אך אנו ביקשנו לבטל את המנוי לאלתר אם לא נחובר לחבילת המונדיאל כפי שהוסכם עם החברה .
באותו הרגע התקשרתי לחברת YES ומיד התבצע החיבור לחבילת המונדיאל (כמובן בתשלום )
פנייתי בתאריך 11.6.06 במכתב בנוסח דומה לחברת ידיעות אחרונות באמצעות פקס ובמשלוח בדואר לא נענתה עד כה .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט- פניות הצי שם ותפקיד:
פניה זו התקבלה בכתב למשרדינו בתאריך 19/6/06 תגובה:
נשלח מכתב תגובה למנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה