פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אנא הפסיקו להטריד אותי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-5 שנים ברגע של חולשה ביום הסטודנט של בן גוריון הסכמתי לבצע מנוי לחודש לידיעות אחרונות. מאז ועד היום החליטה חברת המנויים למרר את חיי ולשלוח פעם בחודש נציג טלמרקטינג ששואל לשלומי ומציע לי את מבצע חיי. כל התחנונים, האיומים וניתוקי הטלפון לא עזרו. נידונתי להיות במאגר המידע של החברה עד לסוף חיי או נפילת האימפריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להוציא אותי ממאגר המידע אחת ולתמיד. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
מוקי שלום רב,

ברצוני להתנצל בשם "ידיעות מנויים".

חשוב לי להדגיש כי חברתנו רואה חשיבות עליונה במתן השירות הטוב ביותר, ללקוחותיה ושאינם לקוחותיה, וצר לי על תחושת אי הנעימות שתיארת. לא זו היתה כוונתנו.

ברצוני לעדכנך כי דאגנו להסיר באופן מיידי את פרטי המנוי ממאגר המידע בו משתמשים נציגי המכירות.

מחלקת השירות עומדת לשירותך בכל עניין, בטל' 036933933, ובדוא"ל [email protected].
תגובה:
תשובתנו נשלחה באמצעות האתר וכתובת הדוא"ל של הפונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה