פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא להאמין למערכת יותר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני בקשתי לעשות מנוי לאחד מכתבי העת של ידיעות אחרונות בהסכם נאמר לי שהעיתון יגיע כל 4 לחודש. בתאריך 6-7 יצרתי קשר עם נציג לקוחות של החברה והוא טען שישנה תקלה והעיתון יגיע ב 7-7 לכל המאוחר. ב 7-7 העיתון לא הגיע שוב יצרתי קשר ושוב הבטיחו לי שבמועד אחר יגיע העיתון וכשביקשתי לקבל את האחראי שמו אותי בהמתנה של 10 דקות לשמוע מנגינה צורמת.
את האחראי לא זכיתי לשמוע מעולם. וגם לבטל את המנוי כנראה זה משימה לטום קרוז כי מבחינתי היא נראית לא אפשרית אז אני קורא לכל מי שקורא את המודעה הזו:
אתה רוצה לקרוא עיתון כל יום לך לחנות תקנה לעולם אל תעשה מנוי בטח לא בחברות ששירות לקוחות שלהם כל כך גרוע.
עלבון סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים ללקוח על פנייתו.
הפנייה נבדקה וטופלה מול מר זיו כהן לשביעות רצונו, בטרם קבלת התלונה באמצעות האתר.
אני מקווה כי העיתון והשרות הינם לשביעות רצונך המלאה.
מחלקת השרות עומדת לשרותך בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


בברכה,

אלעד כהן
אחראי פניות הציבור


תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה