פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי - עיתון דיסני לילדים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מאחר והעיתון נגנב לנו פעם אחר פעם מתיבת הדואר, הוצע לנו ע"י אנשי השירות לקבל את העיתון ליד הדלת. נענינו בשמחה. מאז, כחודש וחצי (אולי יותר), אנו בקשר טלפוני שבועי או כמה פעמים בשבוע.
אנו מכירים את כל אנשי שירות הלקוחות שבזה אחר זה לא מצליחים לפענח את הנוסחה הכל-כך מסובכת - "למה יניב לא מצליח לקבל את המנוי שלו ליד הדלת פעם בשבוע?" תרשו לי לעזור לכם - התשובה תמונה במחלק. יש לכם מחלק עצלן שלא מתאים לו לעלות 7 קומות במעלית שבוע אחר שבוע, זה מתיש אותו.
אז אם שם העיתון חשוב לכם, תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש ילד אחד שמאוד אוהב את העיתון שלכם ומאוד מחכה לו כל יום שלישי. אז אנא, עשו לעצמכם טובה ותתחילו לתת שירות כיאה לשנת 2006.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אני מודה לגב' קווה-שטול שירלי על פנייתה.

הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו והפנייה נמצאת בטיפול ובמעקב.
מחלקת שירות הלקוחות עומדת לשירות המנויים בטל'' בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

בברכה,

אלעד כהן
אחראי פניות הציבור
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה