פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות בטלפון נושא התלונה:
אסקרוב צילה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני כשנה וחצי הייתי מנויה שלכם במשך שנים. כאשר עברתי לאילת ביטלתי את המנוי מאחר והשירות שלכם אינו פועל בעיר הדרומית. מאז ועד היום אינכם מפסיקים להטריד אותי בממוצע אחת לחודש בנסיון לחדש את המנוי, וזאת לאחר שהודעתי לכם אין ספור פעמים שאני מתגוררת באילת. אינני יודעת באילו מלים לתאר את העובדים שלכם ? "אטומים"? "חסרי התחשבות"?. בסיום כל שיחה עם אחד המוקדנים לשכם הובטח לי שיתבצע תיעוד במחשב וההטרדות האלה יופסקו., אך כנראה שאצלכם מלים לחוד ומעשים לחוד. אני מקווה שבעקבות פניה זו סוף סוף יפסקו שיחות הטלפון המטופשות האלה. (דרך אגב ) השיחה האחרונה התבצעה היום בשעות אחר הצהריים. נא טפולכם!

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
קראתי בצער רב את מכתבך, אשר עולה ממנו אי נעימות רבה שנגרמה בגינן של פניות מצד נציגי קידום מכירות של "ידיעות מנויים".

אבקש להודות לך על שהבאת את הדברים לידיעתנו, שכן "ידיעות מנויים" רואה חשיבות עליונה במתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיה ושאינם לקוחותיה, ועל כן רואה חשיבות רבה בפנייתך.

ברצוני לעדכנך כי דאגנו להסיר באופן מיידי את הפרטים ממאגר המידע בו משתמשים נציגי המכירות.

כולי תקווה כי תמצא לנו בעתיד ההזדמנות לתקן את הרושם שיצרנו.

מחלקת השירות ואנוכי נשמח לעמוד לשירותך בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected] בימים א'-ה' בין השעות 7:00-19:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 7:00-14:00.
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה