פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול מערכתי של ידיעות אחרונות במנוייהם נושא התלונה:
יצחייק רפי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בפניות שהיו במשך השנים חלקם אפילו לא נרשם במחשב המערכת על כשלים ועל חוסר היתייחסות ומנהלים שלא בודקים תלונות שהתקבלו כלל ועיקר חשבוניות מס שהמנויים לא מקבלים [משום מה אולי מסתירים משהו] אולם כאשר החלטתי להנתק מהעיתון כמנויי פתאום הדבר חמור מאוד ואפילו ארנון מוזס הבעלים יוצר עימי קשר לוודא מה קרה וכשרוצים אותך בחזרה הודעות שביקשתי להשאיר לרווית קליינפלד מקשרי לקוחות אומרת לנציגה טלפונית [ואני שומע מה נאמר] לא לרשום פנייה במערכת המחשב וזאת אני יודע עקב שיחת טלפון נוספת כאשר ניסיתי לפנות שוב לגב'קליינפלד והחוצפה של המערכת הנ"ל חוצה כל גבול כמנויי שהיה נאמן במשך הרבה שנים וכל שנותר לומר על ידיעות אחרונות שהיא דיי נבזית כלפיי מי שממן אותה כמנויי
כספי על שיחות טלפון סוג הנזק :
לבטל את מחלקת המנויים של העיתון פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
אלעד כהן, אחראי פניות שם ותפקיד:
אנו מודים למר יצחייק רפי על פניתו, מחלקת קשרי הלקוחות שוחחה עם המנוי בתאריך ה-13/08/06 וטיפלה בפנייתו.
מחלקת השרות עומדת לשרות מנוייה בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
תגובה:
ראה תשובתי לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה