|
|
|
|
|
|
אי-הגעת עיתון "בלייזר" בזמו וחיוב מוטעה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המסגר 9 ת"א 67776 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בעקבות המבצע למחזיקי כרטיסי אשראי "אפטר-כרט", רכשתי מנוי לירחון "בלייזר" ל-3 חודשים ב-33.90 ש"ח. מקור ההסכם שמור אצלי. שם מקדם מכירות - פלורה יום טוב, מספר עובד 5375. הבעיות החלו עם הגעת העיתון השני, כאשר במשך 10 ימים כל יום הייתי מתקשר לשירות לקוחות "ידיעות מנויים" והייתי מקבל תשובה שהעיתון יגיע "מחר עד 8 בערב" אחרי היום ה-10 כבר איבדתי כל סובלנות ונאלצתי לצרוח על נציגת השירות, כנראה וזה עזר, העיתון הגיעה. אני לא אתפלא אם כל זה יהיה רלוונטי לגבי העיתון השלישי שצפוי להגיע בקרוב.
אך כל הנאמר לעיל היה רק ההתחלה. כשקיבלתי חשבונית מחברת האשראי החיוב של "ידיעות בלייזר" היה 101.70 ש"ח, במקום 33.90. החיוב בוצע ב-24/07.
על המקרה דווח ישירות לישראכרט - בחרתי לעכוף את שירות הלקוחות של "ידיעות" בשל תיפקודו הלקוי במקרה הקודם. הבירור טרם הסתיים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת ההפרשים ופיצוי הולם על טרחה מיותרת בשני המקר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות
, תגובה:
|
שלומית מגן - אחראית פנ |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם המנוי, הפנייה טופלה לשביעות רצונו המלאה. |
תגובה: |
מחלקת השרות עומדת לשרותכם בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].
|
פתרון: |
|
|
|