פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-הגעת עיתון "בלייזר" בזמו וחיוב מוטעה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 9 ת"א 67776 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בעקבות המבצע למחזיקי כרטיסי אשראי "אפטר-כרט", רכשתי מנוי לירחון "בלייזר" ל-3 חודשים ב-33.90 ש"ח. מקור ההסכם שמור אצלי. שם מקדם מכירות - פלורה יום טוב, מספר עובד 5375. הבעיות החלו עם הגעת העיתון השני, כאשר במשך 10 ימים כל יום הייתי מתקשר לשירות לקוחות "ידיעות מנויים" והייתי מקבל תשובה שהעיתון יגיע "מחר עד 8 בערב" אחרי היום ה-10 כבר איבדתי כל סובלנות ונאלצתי לצרוח על נציגת השירות, כנראה וזה עזר, העיתון הגיעה. אני לא אתפלא אם כל זה יהיה רלוונטי לגבי העיתון השלישי שצפוי להגיע בקרוב.
אך כל הנאמר לעיל היה רק ההתחלה. כשקיבלתי חשבונית מחברת האשראי החיוב של "ידיעות בלייזר" היה 101.70 ש"ח, במקום 33.90. החיוב בוצע ב-24/07.
על המקרה דווח ישירות לישראכרט - בחרתי לעכוף את שירות הלקוחות של "ידיעות" בשל תיפקודו הלקוי במקרה הקודם. הבירור טרם הסתיים.
כספי סוג הנזק :
החזרת ההפרשים ופיצוי הולם על טרחה מיותרת בשני המקר פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן - אחראית פנ שם ותפקיד:
שוחחתי עם המנוי, הפנייה טופלה לשביעות רצונו המלאה. תגובה:
מחלקת השרות עומדת לשרותכם בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה