פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מתנה כפי שהובטח ואכזבה גדולה מהתשובה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ראשית אני מעוניינת לומר כי העיתון מגיע לביתי כל בוקר ואין לי בעיות עם השליחויות ועל כך-ישר כח, אך יחד עם זאת ברצוני לספר עד כמה התאכזבתי מהבטחות שוא וכך היה:
לאחר היותי מנויה כשנתיים, עם חזרה לעבודתי, הפסקתי את המנוי, משום שלא היה לי זמן לקרוא את העיתון.
לאחר מס' חודשים התקשרה אלי אילנה מסניף הדרום ושיכנעה אותי לאחר מספר רב מאוד של שיחות לחזור להיות מנויה למרות שאין לי זמן לקרוא את העיתון והסיבה בגללה החלטתי לעשות שוב מנוי, היא בשל המתנות ה"מפתות" מאוד: כרטיס זוגי ל"הבימה-הלהקה" וכן אנציקלופדיה-מדע, 4 כרכים.
לאחר כחודש מהמנוי ומכיוון שטרם קיבלתי את האינציקלופדיה המובטחת, התקשרתי לאילנה, מסרתי לה את פרטי וכי לא קיבלתי את המתנה שהבטיחה, אילנה אמרה שתברר עבורי, ביררה ומסרה כי אין במלאי כרגע וכשיהיה, אקבל את המתנה.
לאחר כחודש נוסף, פניתי כבר לשרות הלקוחות וענתה לי בחורה בשם נוגה, שמסרה לי כי לפי הרשום אצלה, אני שוחחתי עם סיוון ומסרתי שאבחר מתנה אחרת מכיוון שאין ולא יהיה במלאי האינציקלופדיה המובטחת, מיותר לציין כי כלל לא שוחחתי עם סיוון אלא יתכן ואילנה שוחחה איתה בשמי ולכן אי ההבנה,(רע מאוד שנציגת מכירות מתחזה ללקוח ולא מוסרת לו את העובדות הנכונות כפי שנמסר לה ממחלקת השרות) בנוסף סיפרה לי נוגה כי ואני מצטטת: "האינציקלופדיה הזו נגמרה ולא יהיה עוד במלאי, אך היא ישנה מאוד, יש לי אותה קניתי לפני כ-10 שנים לבני וכרגע את יכולה למצוא אותה במחיר ממש זול..."
מה רבה היתה הפליאה כששמעתי שניסו "למכור" לי חלומות ואף הצליחו, אמרתי לנוגה שכעת במילים אחרות אני מבינה כי אילנה מהמכירות היה שקרנית שעשתה הכל על מנת לחבר אותי כמנויה, הבטיחה לי הבטחות סרק ואני מאוד מתפלאת שנוגה כנציגת שירות אומרת לי דבר כזה, אני שעובדת כנציגת שירות, מעולם לא הייתי אומרת דבר כזה, נוגה הבינה את הטעות שלה, התנצלה, אך ההתנצלות לא היתה שווה, היא ניסתה בכל זאת לבדוק אולי יש עוד אינציקלופדיה במלאי שתוכל לשלוח לי, אך אמרתי לה שחבל על הזמן, כי את הטעם הטוב שהיה לי, היא הוציאה וכמובן, מי ירצה לקבל במתנה אינציקלופדיה ישנה מלפי 10 שנים שניתן למוא בחנויות בגרושים?
כשרציתי לבטל את המנוי, מסרה לי שאצטרך לשלם כ-500 ש"ח בגין הכרטיס ללהקה ובגין החודשיים שקיבלתי את העיתון במחיר מבצע ולא במחיר מלא, בלית ברירה, הסכמתי לבחור מתנה אחרת שיכולתי לקבל מלחתכילה, נוגה הוסיפה לי עוד 2 עיתוני לאישה כ"פיצוי", אך מיוצר לציין כי זה כלל לא פיצה אותי על עוגמת הנפש ועל כך שאני מרגישה מרומה, מיותר לציין כי לאחר שתקופת ההתחייבות שלי תסתיים, דהיינו באוקטובר, אדאג לבטל את המנוי לאלתר ויותר לא אאמין לנציגי מכירות של ידיעות אחרונות, חבל מאוד כי בסך הכל אני אוהבת לקרוא את העיתון, אחזור לרכוש רק בימי שישי או לחילופין, אולי שווה לבדוק מה יש למתחרים להציע?

עוגמת נפש סוג הנזק :
הייתי מצפה שפנייתי תובא להנהלה על מנת שמיקרים כאלה פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן - אחראית פנ שם ותפקיד:
פנייה זו התקבלה גם בתיבת השירות של ידיעות מנויים. תגובה:
הנושא נמצא בטיפול מול המנויה.

מחלקת השרות עומדת לשרותכם בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה