פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ידיעות אחרונות לא עומדת בהסכם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ההצטרפות כמנוי.

א. בהסכם צויין שהעתון יגיע עד 7.00 בבוקר (למרות שבע"פ הובטח עד 06.45)
ב. הוסכם לספק כהטבה 8 שבועות עיתון לאשה.
ג. שהעיתון יגיע עטוף בניילון.
ד. שובר לקבלת ספר אחת לחודש בעלות של.19.90
אהעיתון הגיע לאחר השעה 7.30 עד ל14.09.06
ב. עיתון לאישה סופק אך ורך במשך ארבעה שבועות
ג.עיתון לא הגיע עטוף
ד. כאשר פנתי לשרות המנויים נענתי בצורה מזלזלת ומשפילה - כשדרשתי לדבר עם אחמ"ש השיחה נותקה לי.
בו במקום הרמתי שוב טלפון למרות בקשתי לדבר עם אחראי נדרשתי שוב לספר למה לא עזרה העובדה שציינתי שאני מתקשה בדיבור מפאת מחלה.
בסופו של דבר הגעתי לאחמ"ש בשם שי והתלוננתי על :[
1.צורת ההתבטאות של אותו טלר שאליו הגעתי בתחילה.
2.על כך שגם בפעם השניה עברתי תחקור למרות שחזרתי
3. על סיבת פנייתי למוקד שלכם - שבחורה בשם אלין חזרה אלי ביום קןדפ לשיחתי עם שי לאחר ברור שנעשה (משום שדיברתי איתה עוד שבוע קודם לכן והתלוננתי על כך שהעיתון מגיע באיחור ושאני קיבלתי אך ורק 4 גליונות לאישה) היא ניסתה לברר משהו השאירה אותי על הקו ואז השיחה נותקה עוד לפני ניתוק השיחה הבטיחה לשלוח לי שבועיים עיתון לאשה משום שהיא 'מאמינה גם לי שהודעתי שלא קיבלתי עיתון לאישה אלא רק 4 שבועות ולא שמונה וגם לשליח שטען שהוא סיפק את עיתון לאישה" ( היא עוד ניסתה להתווכח איתי שמגיע לי אך ורק 4 שבועות ורק לאחר שהבינה שניצלתי את שני ההטבות וע"פ ההסכם באמת מגיע לי 8 שבועות ולא 4 ע"פ דבריה)

על כך שהשליח זורק את העיתון ממרחק עד הדלת (דלת הכניסה לבניין נמצאת במקביל לדלת הדירה במרחק של 1.50 הוא פותח את דלת הבניין משליח את העתון על הדלת בחוזקה) סיפרתי לשי שכבר יצאנו אל השליח וביקשנו ממנו לא לעשות זאת.
באותה שיחה שי הבטיח לטפל:
בעניין הפקיד
בעניין השליח .
לדאוג שאקבל את עיתון לאישה (4 גליונות נוספים)
לשלוח אלי ספרים שרכשתי דרכו היות והקופונים שאתם שולחים אין בהם שימוש משום שאין להשיג את הספרים בגלל מחסור . כך שאני מוצאת את עצמי מסתובבת מסניף סטימצקי אחד למשנהו בחיפוש אחר הספר .

בפועל היום לאחר כשבוע עדיין לא קיבלתי חוברת לאישה.- ברגע שנשמעת החבטה בדלת אנו פותחים אותה ולוקחים את העיתון כך שאין אפשרות שמישהו יקח את חוברת לאישה (הסברתי זאת לשי)
לא קיבלתי את הספרים.
והשליח ממשיך לזרוק את העיתון על הדלת ממרחק

סוכם עם שי :
יתקשר מר 28.09.06 על מנת לוודא שחוברת לאישה הגיעה ושהשליח אינו זורק את העיתון על הדלת.
יתקשר לאחר יום כיפור כדי לוודא שקיבלתי בערב כיפור את חוברת לאישהץ

לאחר שביקשתי לבטל את המנוי משום שלא עמדתם בהסכם שי סרב וטען שאני יכולה לפנות למלחקת פניות הציבור אי לכך,אני פונה אליכם ומבקשת לבטל את המנוי משום שלא עמדתם בהסכם.

נא טיפולכם ותשובתכם בהקדם

עלבון, בזבוז זמן, סוג הנזק :
לבטל מנוי בהקדם. פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
הלקוח פנה במקביל למחלקת השירות בחברתנו, והפניה נבדקה וטופלה באופן יסודי. מחלקת השירות עומדת לרשות לקוחותינו בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected]. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה