פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מנוי מתנה לראש אחד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/8 קבלנו מתנה ממכבי דנט סניף באר שבע. המתנה היתה מנוי לבחירתנו ומתנה נוספת מתוך מבחר שהוצע לנו. פנינו למחלקת המנויים למימוש המינוי שם הובטח לנו כי קיבלו את הודעתנו והמנוי יישלח לביתנו בהקדם. לא קיבלנו כל מנוי ולא כל מתנה נוספת שהיתה לבחירה. פנינו שוב לחברה ולמרות זאת דבר לא השתנה. במהלך החודשיים שחלפו מאז פנינו פעם אחר פעם לשירות לקוחות באופן טלפוני ומשראינו כי אין כל התייחסות ביקשנו אף את מנהל השירות אך סירבו בכל תוקף להעבירנו אליו. מספר פעמים לקחו מאיתנו את מספר הטלפון והפרטים אך מעולם לא חזרו אלינו. דיברנו עם כשישה עד שבעה אנשי שירות לקוחות שונים אך אצל כולם ההתנהלות האדישה חזרה על עצמה. שמות האנשים רשומים אצלנו. אנו רואים בהתנהגות מעין זו זלזול בוטה בנו כלקוחות וחוסר אכפתיות מוחלט מההתחייבות של מערכת המנויים כלפינו. מעולם לא ציפינו שעיתון מכובד ומוביל כמו ידיעות אחרונות יפעל בצורה כה חסרת אחריות ואדישה בעיקר לאור כל ההודעות בפרסומות על כך שעיתון זה הוא המוביל ברמת האחריות והשירות. אנו מצפים כי אכן נקבל סוף סוף לשם שינוי התייחסות למכתבינו וכי כל העניין יבוא על מקומו בשלום ותסתיים מסכת הטרטורים וההבטחות הלא ממומשות. בברכת חג שמח ושנה טובה לילית ורמי זוילי.
ואי מילוי התחייבות סוג הנזק :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט שם ותפקיד:
שוחחתי עם המנויה תגובה:
נסגר לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה