פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
גבריאלי גיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עשינו מנוי לידיעות לפני מספר חודשים, כבר בשבוע הראשון לא הגיע העיתון וכאשר בקשתי לבטל את המנוי, התנצלו ואמרו שהשליח יניח גלויה היות ויתכן שמישהו גונב את העיתון (דבר שלא אפשרי היות ואנחנו ערים בשעה שהשליח מגיע ושומעים אותו מניח את העיתון ליד הדלת, כך שאין שום אפשרות שיגנב)
לאחר 4 חודשים הסתיים המנוי (22.10.06) ובקשנו לסיים את החוזה, כמובן שנציגת המכירות התקשרה ודברה בקול הכי נחמד שיש (ששמור רק לסוכני מכירות).
לא עבר שבוע מתחילת המנוי החדש (23.10.06) והעיתון לא הגיע...3 פעמים! (בתאריכים 31.10, 1.11, 2.11)
(זאת אחרי שבאותו החודש לא הגיע פעמיים - 3/10, 8/10..ואחראי הפצה טען שגונבים לי את העיתון, לא משנה כמה פעמים הסברתי שאין שום סיכוי היות ואנחנו שומעים את השליח אם הוא מגיע).
כאשר התקשרתי לבטל את המנוי עם אותה נציגת לקוחות, נתי, הטון השתנה ונאמר לי שאני לא יכולה לבטל את המנוי!! ושהיא תבדוק עם השליח! (ב5 החודשים שאני מנויה, יש לי אוסף גלויות נאה בבית...מכיוון שיותר מ- 10 פעמים לא הגיע העיתון).
לפני המנוי לידיעות היינו מנוים למתחרה "מעריב", העיתון הגיע בכל בוקר ב6.30, מעולם לא קרה שהעיתון לא הגיע.
למה אני צריכה להמתין שעות על הקו לקבלת נציג שירות, להמתין עוד 48 שעות עד שיחזור אליי הנציג, ולבסוף לקבל יחס משפיל?!
כמו כן, בזמן חתימת החוזה הטלפונית ביקשתי להוסיף הערה שהתנאי שלי הוא שאם אני לא מקבלת את העיתון, אני רוצה לבטל, לא כ"הפרת חוזה". החוזה טרם נשלח לביתי.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון וכספי! סוג הנזק :
ביטול המנוי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
נעה באסל, אחראית פניות שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למחלקת השירות בחברתנו. בדקנו את הדברים ואנו דואגים לטפל בפניה לשביעות רצונה המלאה.

מחלקת השירות עומדת לשירותם של לקוחותינו בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected]
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה