פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עתון לאשה לא הגיע, פניות לשרות לקוחות לא מטופלות. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי עבור אימי מנוי לעיתון "לאשה". עד היום (יום שישי) לא הגיע הגליון של שבוע זה. מיום רביעי אני פונה לשרות הלקוחות של העיתון. דיברתי כבר עם מורן, ניסים יגאל, דליה ואולי עוד אחרים. כולם טרחו להגיד שיטפלו באופן אישי בפניה, שהעיתון יגיע למחרת עם "שליח מיוחד" והם באופן אישי יתקשרו לוודא שהעיתון הגיע, ושהם מצטערים על מה שקרה..., כפי שכתבתי אין עיתון עד היום, אף אחד מבין הנציגים לא טרח לודא איתנו אם העיתון הגיע, ולמרות בקשותי לדבר עם אחד האחראים- לא הסכימו להעביר אותי אליהם.
ביום שישי אחרי שטענתי שייש גבול לזלזול בלקוחות, אמרה הטלרית גליה שהעיתון יסופק לבית הורי מייד ואחראי ההפצה יחזור אלי לבדוק את תלונתי. אבל כמובן בשרות הלקוחות הגדילו לעשות: העיתון לא הגיע, המחלק התקשר אל הורי והיו לו טענות על כך שהם ביטלו את המנוי לעיתון " ידיעות אחרונות" (דרך אגב הסיבה שהמנוי בוטל הוא השרות הגרוע של "שרות הלקוחות").
בזבוז זמן, שיחות טלפון רבות סוג הנזק :
קבלת העיתון בזמן, התייחסות אמיתית לפניות הלקוחות, פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
שלומית מגן - אחראית פנ שם ותפקיד:
המנויה פנתה גם לשירות הטלפוני ופנייתה טופלה לשביעות רצונה. תגובה:
מחלקת השרות עומדת לשרותך בכל עניין בטל' 03-6933933 ובדוא"ל [email protected].

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה