פרטי התלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מינוי ל"ידיעות אחרונות" נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פנו לאמא שלי מ"ידיעות אחרונות" לעשות מנוי נוסף לאחד מבני המשפחה במחיר מוזל. היא הסכימה אבל אחרי חצי שעה התחרטה וביטלה. פקידה בשם רינה אמרה: אין בעיה גברת. המנוי מבוטל.
מי היה מאמין שהבעיה רק התחילה!
חודש אחרי זה מגלה אמא שבכרטיס אשראי שלה מורידים כסף עבור מנוי נוסף.
התקשרנו לברר דברנו עם פקידה בשם אורלי והיא הסבירה שאכן המנוי בוטל אבל פקיד נוסף בשם איתי טוען שדיבר איתי ושאל עם העיתון מגיע ואני עניתי שכן.יתכן שעניתי חיובי כי הוא לא ציין באיזה עיתון מדובר ואני הייתי בטוח שהוא מתכוון לעיתון "דיסני" שבן שלי מנוי. וזאת הסיבה שהחליטו כנראה לחייב את החשבון.
מה יצא מכל זה?
עיתון אף פעם לא קיבלנו ( למרות שהם טוענים שמחלק מניח אותו יום יום ליד הדלת שלנו) , את הכסף לאמא שלי הורידו. נסינו להגיע איתם לפשרה ומה שמענו בתגובה : רוצים לבטל שלמו דמי ביטול בסך 240 ש"ח.
על מה??? על מה שלא היה ולא נברא? על המנוי שלא רצינו?
בנוסף לזה אני פשוט מזועזע מהיחס שאני וההורים שלי קיבלנו וחוסר אמונה מצד
הפקידים ב"ידיעות מינוים".
הורי הם נכים וכל שקל חשוב להם. ובחיים שלהם הם לא חלמו שאי-פעם יצאו שקרנים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא רוצים מינוי רק רוצים את הכסף שהורידו ללא הסכמתנ פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
איריס טשקנט-מחלקת פני שם ותפקיד:
שוחחתי עם המנויים תגובה:
טופל לשביעות רצונם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה